donderdag 3 juni 2010

Charming Willow


Dit kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt toen ik het prachtige papier van Tilda (Flowergarden) had gekocht. De stempel komt uit de collectie van Whiff of Joy, dit meisje Willow vind ik zo schattig! Mijn afdrukjes kleur ik altijd in met de Derwent Coloursoft potloden. De techniek vind ik erg leuk en het zachte kleureffect is erg mooi. Verder heb ik wat swirls gemaakt met de Cuttlebug en het kaartje verder versiert met bloemen, pareltjes en brads.

Erg leuk dat ik al gelijk lieve reacties heb gehad op mijn eerste kaartje gisteren, dank jullie wel!
Nog een leuke en vooral zonnige dag vandaag!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy!! Welkom in blogland! leuk dat je je bij mij aangemeld heb, dus dat kom ik bij jou natuurlijk ook even doen. voor je het weet heb je een hoop volgers! Vind je kaartjes prachtig! mooi papier van Tilda ook! Heb zelf al een tijdje geen kaartjes meer gemaakt ivm studie, maar binnenkort ga ik wel weer tijd maken. Liefs Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meis, leuk om al weer gelijk een tweede kaartje van je te kunnen bewonderen! Echt weer een beauty! Super ingekleurd ook weer! Ben benieuwd naar je volgende creatie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Wendy,
    Wat heb je deze prachtig ingekleurd!
    Ik ben gisteren zelf ook voor het eerst met derwent colorsoft pencils aan de slag gegaan.
    Héérlijk om te doen hè?
    Ik kijk al uit naar je volgende creatie.

    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen