woensdag 16 juni 2010

Een kaartje met Lottie

Hallo allemaal!!

Afgelopen dagen ben ik aardig druk geweest maar heb toch nog kans gezien om weer een nieuw kaartje te maken.

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een stempel van The Greeting Farm, het meisje Lottie heb ik weer ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Ik heb deze stempel een tijdje geleden al gekocht op de Kreadoe in Utrecht, vond het meisje zo lief met haar grote ogen.
Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is van Basicgrey, Lemonade. En de gehaakte bloemetjes heb ik een keer cadeua gekregen en vond ze er wel mooi bij passen.
De roze schaduw aan de zijkanten van de stempel heb ik gemaakt met de decorative chalks van Joycrafts. Dit krijt is zo handig om je achtergrondje mee op te leuken. Gelukkig kun je het ook nog terugzien op de foto.

Bedankt dat jullie weer gezellig zijn langsgekomen op mijn blog en voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje! Altijd weer super om te lezen!

Fijne dag nog!
Liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. Wow Wendy, van een pracht kaartje heb je weer gemaakt! Ik dacht al...waar blijft ze nu met een nieuw kaartje, hihi! Erg leuk die bradjes rechts met die spacers! En super ingekleurd weer, inderdaad erg mooi met die chalk! Kijk al weer uit naar je volgende berichtje! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is prachtig geworden en idd een erg mooi stempeltje heb je gebruikt
    mooi papier gowoon in 1 woord top
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Wendu een super lief kaartje, heel romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig en schattig kaartje in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooi en leuk kaartje! Ik vind je gehaakte bloemen prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke kaart wendy.
    erg mooi..

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Wendy,
    Wat heb je deze ontzettend mooi ingekleurd!
    Hele mooie kleurencombinaties en een super~stempel!
    Je blog mag er zijn meis.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een liefje Wendy mooie kleuren, prachtig gekleurd.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het resultaat mag er zijn hoor.
    Helemaal leuk geworden.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is helemaal super zeg! Echt heel erg mooi!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt dat je volger bent geworden en mijn Candy hebt geplaatst.
    Ik heb jouw Blog bekeken en ben ook volger van jou geworden.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!
    ik kom bij jou natuurlijk ook even neuzen. Mooie kaartjes maak je!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig papier, superleuk stempeltje en helemaal leuk met ook die gehaakte bloemetjes.
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen