woensdag 9 juni 2010

Guitige muis...

Hallo Allemaal!

Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van Whiff of Joy, ik vind de muis zo schattig met z'n guitige koppie!
Het dessinpapier wat ik hiervoor heb gebruikt is van My Minds Eye, Oh La La. De bloemen heb ik uitgestanst met de Cuttlebug dies van ProvoCraft en de ovaaltjes met de nestablilities van Spellbinders. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden en de tekststempel is van Marianne Design.

Gezellig dat jullie weer langs zijn geweest en ik wens jullie nog een hele leuke dag verder!!

Liefs,
Wendy

5 opmerkingen:

  1. Hee Wendy! Wat een super lief kaartje is dit, met echt wel een van mijn favoriete stempels!! Die Henry Muis is wel zo lief!!! Grappig, ik ben op dit moment bezig met iets voor vaderdag te maken met precies hetzelfde papier, hihi! Leuk trouwens je nieuwe foto! Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de schattige muis van woj.
    Lfs Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een snoezig kaartje. Ik heb dat ook met die profiel foto, ik denk dat je dan je google account foto moet veranderen. Ik zal eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Wendy,
    Als dit geen lieve muis is dan weet ik het ook niet meer!
    Zelf heb ik deze digi ook al vaak gebruikt omdat ik 'm gewoon zó super vind.

    Groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Wat leuk, een creatieve naamgenoot!! Erg mooie kaarten heb je al geplaatst! Mooie stempels! Ik ga jou nu dus ook volgen, want ik ben benieuwd naar je komende creaties!

    Veel plezier en groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen