dinsdag 29 juni 2010

Happy Day

Hoi Allemaal!!

Wat boffen we toch met dit mooie weer he? Hopelijk blijft het een tijdje echt zomer.
Afgelopen weekend ben ik er dan ook veel op uit geweest om lekker van de zon te genieten.
Maar daarnaast toch ook weer tijd gevonden om lekker te scrappen. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een afdrukje van Sarah Kay welke ik van Marianne heb gekregen. Vind het zo'n mooi afdrukje, bijna alle afdrukjes van Sarah Kay vind ik schattig trouwens! Deze heb ik weer ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden. Voor dit kaartje heb ik ook weer het papier van Tilda gebruikt omdat die zachte kleurtjes zo mooi bij het afdrukje passen. Verder heb ik de tekst gestempeld met een clearstamp van Hero Arts en de kaart versierd met bloemetjes, plakparels en een bedeltje.
Ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

Geniet nog lekker van het mooie weer en hartstikke leuk dat je weer een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht!

Liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. Wauw Wendy! Wat een schatje is dit weer! Het papier past inderdaad super goed bij dit afdrukje en wat heb je haar weer super mooi ingekleurd! Helemaal top weer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Wendy,
    Je doet me weer een plezier om zo'n prachtige Sarah Kay in te kleuren.
    De hele opmaak vind ik er super uitzien.
    Nog twee weken en dan zal ik eens in Boras in de Magnolia~winkel gaan kijken.
    Ik vrees dat ik me erg te buiten zal gaan aan al die mooie scrap~spullen!

    Knuffel van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig en schattig kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Ook hele lieve kleurtjes. Sarah Kay heeft idd hele mooie stempels.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje zeg, heel leuk, mooie kleuren ook. En de bloemen helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, wat mooi! Mooie indeling van je kaart.
    Ik ben dol op die zachte kleurtjes!
    Schattig, dat bedeltje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai wendy.
    Heel leuk hoor en mooie kleurtjes bij elkaar.
    Ik heb van Marianne het goede nieuws gehoort,
    fijn voor jullie, zie ik je ook weer wat vaker gezellig.
    Zaterdag vertrekken wij naar Zwitserland.
    voorlopig dus geen reactie van deze zijde.
    Liefs van mams van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy, ik vind het een superleuk, lief kaartje. Mooi ingekleurd (ik kleur ook met Derwent) en mooie papier combinatie heb je gemaakt. Leuk ook zo met de parels heb ik nog niet eerder gezien.
    Groetjes en nog bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!
    Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje hele mooie kleuren heb je gebruikt en sarah kay blijven ook erg leuk.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefje Wendy, prachtige kleurtjes lief stempeltje ja een toppie kaartje.

    Geniet van het mooie weer hii doe ik ook ;)

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is inderdaad prachtig zomerweer hé ! Je kaart is echt prachtig geworden!!

    groetjes

    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Wendy, wat een schattig kaartje! Prachtige kleurtjes heb je gebruikt! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt en wat een mooie kleuren heb je gebruikt zo zacht,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Wendy, mooi kaartje weer!!!

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieverdje, schitterende kleuren, horen zo helemaal bij Sarah Kay.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind het echt een mega schattig kaartje! de kleurtjes, de parels en het lieve afdrukje maken het tot een prachtkaart!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig en lief kaartje is dit zeg!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuk kaartje, echt hele lieve kleurtjes!!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooi kaartje Wendy, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie en lieve kaart!
    Ook erg leuk met de plakparels en het bedeltje.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,

    Wat een leuke site zeg.
    Ik zie dat je ook net pas begonnen bent met een blog aan maken.
    Zo makkelijk vind ik het niet om mijn eige blog in elkaar te freubelen. Ben beter in kaartjes freubelen:)
    Ik heb me ook gelijk als volger aangemeld op jou blog.

    Kun jij mij misschien helpen. Ik wil graag weten hoe ik deel kan nemen bij een blogcandy, challenge. Ik zie dat jij daar al handig in bent. Zou jij mij uit kunnen leggen hoe ik daar aan deel kan nemen?
    Alvast bedankt.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy,

    Wat een mooi kaartje, ik hou ook van de plaatjes/stempels van Sarah Kay.
    Bedankt dat je mij gaat volgen. Ik ben iedere keer weer verrast als ik zie dat mijn volgerslijstje gestaag groeit.
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Wendy,

    Hij is prachtig! Heerlijk, die zachte kleurtjes, die passen er inderdaad helemaal super bij. Wat een schattige Sarah Kay weer, ik ben er zelf ook helemaal weg van, hoewel ik er nog niet een eigen stempel van heb, heb nog wel veel afdrukjes liggen om eens te gebruiken, krijg nou al weer zin! Hi hi!
    Nou, de komende dagen kunnen wij met onze kleine balkonnetjes onze lol nog op! ... Morgen ben ik vrij en ga ik gezellig met een vriendin eerst naar een hobbyshop en daarna in haar tuin freubelen, hopelijk is de hitte te doen!
    Fijne dagen!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel leuk! En zo mooi met die zachte, maar toch vrolijke tinten! En geweldig mooi bij elkaar passend allemaal! Vind ook het labeltje met tekst en bedeltje erbij helemaal leuk!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen