zondag 20 juni 2010

Heartfelt Wishes


Hallo Allemaal!
Voordat ik straks bij mijn vader langs ga, om een cadeautje te brengen voor vaderdag, eerst nog even een nieuw kaartje. De sketch komt uit een wat oudere CardsOnly. Dit keer met een ander afdrukje van The Greeting Farm die ik heb ingekleurd met de Derwentpotloden.
Het dessinpapier wat ik gebruikt heb komt van de Action van het blok van Janneke Brinkman, gekregen van mijn mams. De ovaaltjes heb ik uitgestanst met nestabilities van Spellbinder.
Verder heb ik het kaartje afgemaakt met bloemen, lint, brads en siersteentjes.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Nog een hele fijne zondag en vaderdag en hopelijk laat de zon zich nog een beetje zien vandaag!
Liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. hoi wendy, een erg mooie kaart ...
    mooie kleuren ook.
    ik zat even te kijken maar helaas kan ik het design papier niet goed zien.
    wist niet dat action dat ook had hihih.

    maar een mooie kaart
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Super leuk is hij, die stempel ook, vrolijk meissie en erg mooi ingekleurd! Moet toch weer eens naar de Action, zijn al zo veel mensen die ik met dit leuke papier mooie kaart hebben gemaakt, erg leuk! Veel plezier bij je vader! Ik sla helaas deze week over, want ga daar niet zo zitten hoesten, maar ik heb afgesproken dat vaderdag dit jaar stiekem toch een weekje later valt, en dan is Pim zijn vader ook weer terug van vakantie, ze wonnen allebei in Apeldoorn, dus volgende week is het gewoon vaderdag voor ons! hi hi!
    Prachtige kaart weer gemaakt, Wendy, erg mooi versierd! Fijne dag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee meis! Wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt. Het afdrukje springt er echt uit. Leuk met de plaksteentjes, helemaal goed! Veel plezier bij de papa's! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel lief kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje en ook zo mooi, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig en vrolijk kaartje!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leukertje weer hoor,schattig,

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,

    Ik ben een controle aan het uitvoeren op de berichten op mijn Candy verloting.
    Je bent nog géén volger van me geworden, wil je dat nog even doen, dan pas loot je mee.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk kaartje,mooie kleuren en een schattige stempel.


    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meid, wat kleur jij toch geweldig!
    En de sketch en papierkeuze is ook hélemaal mijn ding.
    Een lust om naar te kijken.

    Lieve knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen