vrijdag 25 juni 2010

kaartje voor baby Teun

Goedemorgen!!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Sandra en haar familie omdat vorige week hun prachtige zoontje Teun is geboren! Ik denk dat ze inmiddels mijn kaartje wel hebben ontvangen dus kan ik hem op mijn blog plaatsen. Sandra heeft zelf ook het geboortekaartje van Teun gemaakt, is erg leuk geworden!
Heel toevallig is er deze week ook een challenge bij Create4fun voor babykaartjes, met dit kaartje wil ik er ook graag aan mee doen. Zag dat er heel veel inzendingen waren, dus het wordt wel spannend!

Vandaag zijn Remco en ik allebei lekker vrij. We gaan straks een bootje huren en dan heerlijk varen op het waaltje bij Ridderkerk. Wanneer het mooi weer is in Nederland moet je er maar gelijk van genieten toch? Ik heb er erg veel zin in.

Een fijne en zonnige dag vandaag en bedankt voor het langskomen!

Liefs,
Wendy

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,

    Wauw, wat een schatje, dat olifantje! Super, zeg! Erg leuk gemaakt, dit kaartje! Succes met de Challenge. Voor een Challenge is het leuk als er veel kaarten worden ingestuurd, maar als je dan soms de gigantische 'concurrentie' ziet, is het soms toch wel even sikken, ha ha!! Maar volgens mij maak je een hele goede kans, hoor!!!
    Veel plezier met bootje varen, heerlijk weer er bij, dus komt vast goed! Fijne dag en fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wendy wat een lief kaartje, hele mooie kleuren en heel mooi gemaakt, groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi kaartje Wendy,
    daar was ze vast blij mee..

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief babykaartje. Leuk hoor in die pasteltintjes.

    Ik hoop dat je een fijne dag hebt op het water!


    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje, je kaartje! Heel lief!

    Hoop dat jullie een leuk boottochtje hebben kunnen maken, aan het weer lag het zeker niet!!
    En dit weekend wordt ook heerlijk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een super leuk kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje, prachtig in die lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee meis, Goed dat je hem ingestuurd hebt voor de challenge, hij is echt super geworden!! Hoop dat jullie een gezellige middag hebben gehad maar dat zal vast wel! Fijn weekend, dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor je schitterend kaartje, hij is echt prachtig,
    ik wens je heel veel succes met de challenge
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zoveel verschillende kaartjes voor Teun!
    Ook dit is een héél lieve.

    Knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi wendy!!
    wat een lief kaartje is het geworden!! echt heel erg mooi.

    groetjes

    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy, leuk dat je volger van mij bent geworden.
    Ik heb nu ook bij jou zitten neuzen en ik heb zitten genieten.
    Ik ben ook gelijk volger van jou geworden.

    Fijn weekend, jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super lief kaartje Wendy, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy
    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog.
    Natuurlijk ben ik, nieuwsgierig als ik ben, hieer ook een kijkje komen nemen en in ik vuind dat je prachtige kaarten maakt, mooi die zachte kleurtjes, die je vaker gebruikt!!
    Ik heb je gelinkt hoor, want ik kom hier vast regelmatig ff gluren ;)
    Nog een fijn weekend verder.

    Groetjes, Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superschattig babykaartje, Sandra zal er inmiddels al veel hebben gekregen van haar blogbezoekers.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk kaartje!
    En bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Jij maakt trouwens ook schitterende kaarten en door volger van jou te worden, zal ik vaker je mooie creaties kunnen bewonderen :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje Wendy!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wendy bedankt voor je bezoekje aan m'n blog
    jij maakt ook prachtige creaties, ik ben dan ook gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen