woensdag 23 juni 2010

Pretty Ballerina

Hoi Allemaal!

Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het mooie weer? Helaas heb ik geen tuintje maar vind het wel heerlijk zo. Lekker op het balkon een boek lezen, kan ik echt van genieten.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van Basicgrey, Bittersweet. Ik vind bruin met rose een mooi combinatie. De lieve ballerina heb ik gedownload van Bodils Scrappeverden, zij heeft hele gave digi's op haar blog die je gratis kunt downloaden. Naast deze stempel heb ik ook nog een heel schattig olifantje gedownload, daar heb ik een babykaart mee gemaakt. Deze zet ik binnenkort ook op mijn blog.
Verder heb ik weer gebruik gemaakt van nestabilities van Spellbinder en een hoekpons voor het afdrukje. Het kaartje heb ik versiert met papieren bloemen die ik heb bewerkt met stickles, helaas weer niet goed te zien op de foto, en kant en plakparels.
Ben weer erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog!

Liefs,
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Ohhhhh Wendy wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Wendy, heel mooi in deze kleur combinatie.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Wendy! Wat een super gaaf kaartje heb je weer gemaakt en ik zie de stickles wel zitten hoor! Als je de foto vergroot zie je het echt wel. Geeft een prachtig effect, de kleuren zijn ook super mooi, zo dat bruin en roze! Helemaal leuk! Ben heel benieuwd naar je babykaartje! Bedankt voor de leuke link! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Mooie kleurtjes en goed gecombineerd ook. Leuk hoor.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wendy, wat een plaatje weer zeg!! jij kan er ook wat van..
    mooi geheel.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een vrolijk en schattig kaartje, prachtig met die leuke digi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,

    Ik vind hem super leuk geworden! Dat kant doet het erg goed en de ballerina is heel erg leuk. De kleurencombi werkt inderdaad erg goed, heerlijk van sfeer! Mooie bloemen ook, oftewel, ik ben helemaal weg van het kaartje! :-)
    Ja, lekker, he, dit weertje! Ik heb ook alleen een balkonnetje, helaas, waar het zeeeer warm wordt met het zonnetje er op, maar eind van de dag nog even nagenieten is ook super en alles buiten ziet er gewoon veel leuker uit! In de lunchpauze zitten we met de collega's altijd heerlijk in het zonnetje, dus dat is ook genieten!
    Hele fijne dag gewenst!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart!!

    groetjes

    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Wendy,
    You do lovely artwork. I like the style you make. I'll take a look again from time to time to see what's new here.
    Love from Switzerland,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje geworden weer hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In 1 woord: geweldig.
    Als ik je blog zo bezoek krijg ik weer allemaal ideetjes.
    Met name de kleuren vind ik lekker romantisch.

    Knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen