vrijdag 4 juni 2010

Speciaal voor Esther...


Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt voor mijn nichtje Esther. Zij is zondag jarig en helaas kan ik niet naar haar verjaardag toe, hopelijk maakt dit kaartje dat een beetje goed.
Het papier dat ik gebruikt heb is van BoBunny, a gift of love. Ik vind het zo'n mooie lijn, vooral door de kleine glittertjes die er op zitten. Helaas zijn deze niet goed op de foto te zien. Het lieve egeltje is van Penny Black, deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden. Op de vleugeltjes van de vlinder heb ik wat stickles aangebracht. Het afdrukje en de schulprand heb ik uitgestanst met nestabilities van Spellbinders. Verder heb ik het kaartje afgemaakt met bloemetjes, vlinders en glittersteentjes. Nu maar hopen dat Esther de kaart mooi vindt.
Alvast een heel fijn weekend! Als het weer net zo blijft als vandaag moet dat zeker lukken denk ik.
Liefs,
Wendy

16 opmerkingen:

  1. Wauw Wendy, ik kan je niet bijhouden hoor! Alweer zo'n prachtig gemaakte kaart! Weet zeker dat Esther hier helemaal blij van gaat worden! Geniet lekker van het mooie weer en alvast een goed weekend gewenst! Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart voor Esther, daar zal ze heel blij mee zijn. Veel plezier met je blog!! xxx van je mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via marianne op je blog je hebt er echt prachtige kaarten opstaan.Hier zal je nichtje echt wel blij mee zijn prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje en ik ben via Marianne op je blog gekomen en meld me maar gelijk aan als volger

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy.
    Ik ben hier terecht gekomen door Marianne zij vertelde over je blog en aagje als ik was wilde ik toch even kijken nou het valt niet tegen....wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi gekleurd en prachtig papier gebruikt.
    ik ben gelijk volger geworden, en ik wens je veel plezier in scrapland.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via het blog van Marianne kwam ik op jouw blog terecht en wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Wendy!! :-)

    Mooie kleuren en heel leuk gedaan zo met de vlinders.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig en vrolijk kaartje is dit, en de rest van je kaartjes zijn ook heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wendy zag je link bij marianne staan, wat een mooi kaartje heb je gemaakt echt geweldig,
    welkom in de blogwereld
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wnedy, via marianne kwam ik hier op je blog, ik ben je volger geworden, leuke mooie kaartjes maak je hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy.

    Welkom in blogland, je zult nog veel plezier beleven met je blog want je leert zoveel leuke mensen kennen. Heel leuk kaartje is dit ik zag het bij Mariaane op haar blog dus ben snel even een kijkje komen nemen.

    succes en we blijven je volgen hoor.

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Wendy, vind de kleurtjes groen en lila zo mooi bij elkaar en die vlindertjes zijn helemaal leuk, je nichtje zal er zeker blij mee zijn! Veel succes met je blog! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je heb een leuke blog.En geweldige kaartjes.Kwam via Marianne op je blog terecht.Ben dan ook gelijk je volger geworden. Tot blogs dan maar,hihi. Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat een leuke kaart! En welkom in blogland! (heb je zin om mee te doen aan mijn Candy?)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Wendy wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Ik heb me gelijk als volgster bij je aangemeld.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hej Wendy, deze had ik bij Marianne op haar blog gezien.
    Helemaal geweldig; zó lief!

    Groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsof je echt buiten bent, zo'n sfeervol kaartje!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen