donderdag 10 juni 2010

Tilda met lammetje

Hoi allemaal!

Vandaag had ik echt zin om een kaartje met een Magnoliastempel te maken. Ik heb voor Tilda met het lammetje gekozen, ik vind het zo'n lief afdrukje. Een tijdje geleden had ik dit Magnoliapapier al in huis gehaald, vond de kleuren zo mooi zacht. Daarom heb ik ook geprobeerd om Tilda niet te druk in te kleuren. Verder vond ik het wel leuk om de kaart flink te versieren met bloemen. De takjes heb ik met de pons uitgestanst. Tilda blijft toch altijd een van mij favorietjes hoor. Ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nog een gezellige avond verder!!

Liefs,
Wendy

11 opmerkingen:

  1. wat een lieverd op dat prachtige romantische kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje en van die mooie kleuren

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, wat een mooie kaart is dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Het is een erg mooi kaartje geworden! Inderdaad heel mooi en zacht van kleur, past echt goed ook bij de afbeelding met zo'n lammetje, heel lief. Mooi kant heb je ook gebruikt en leuk verdierd met dat kaartje zo rechstboven en nog wat plakkers rechtsboven en mooie bloemen! Super!
    Fijne dag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig geworden je kaart.
    De combinaties zijn echt super.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een poepie!
    Erg mooi ingekleurd.

    Knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee meis, Wat een Beauty is dit weer! En wat ben ik jaloers op jouw inkleuren!!! echt super gaaf!! Ik vind dit echt een "Wendy" kaartje!!
    Een genot om naar te kijken! Fijn weekend! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super schattig kaartje en zo mooi!
    Prachtige details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wendy wat een schattige kaart..

    ik ben ook maar even volger van je geworden
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wendy, ik las je respons op mijn blog over die vallende bloemetjes.
    die kan jij ook heel simpel op je blog zetten,onder mijn berichten box staat get flowwer effect.
    als je daar op klikt kan je zo zelf het plaatsen op je blog
    gaat heel snel.
    laat maar even weten als het gelukt is
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,wat een prachtig kaartje is dit hoor super,groetjes mierjam.

    scrappiestamp.blogspot.com

    scrappiestamp.hyves.nl

    BeantwoordenVerwijderen