maandag 7 juni 2010

Vintage theedoosje



Dit vintage theedoosje heb ik voor mijn moeder gemaakt. Ik had al veel van dat soort doosjes voorbij zien komen op diverse blog's en vond ze altijd erg schattig. Dus toen zelf ook een poging gewaagd om zo'n theedoosje te scrappen in de vintagestijl. Moet zeggen dat ik het nog best een moeilijke techniek vind hoor. Het Tildapapier wat ik ervoor gebruikt heb is er wel erg geschikt voor. De randen heb ik bewerkt met een distresser en distressinkt. De afbeelding van het meisje heb ik van Internet gehaald. En verder heb ik het doosje versiert met bloemen, kantjes en parels. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Fijne avond !!
Liefs,
Wendy

11 opmerkingen:

  1. Wauw Wendy, wat een prachtig doosje heb je voor je moeder gemaakt! Zal ze vast heel blij mee zijn. Mooi ook die pareltjes in de hoeken, echt super! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend doosje wat zal je
    moeder daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow je hebt er een prachtig doosje van gemaakt, daar zal je moeder vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel mooi uit zeg! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww dit is prachtig Wendy heel mooi gedaan.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal je moeder er blij mee zijn zeg.
    Ziet er echt erg leuk uit.

    En bij deze welkom in blogland,ik ben meteen je volger geworden.
    Ik las over je bij marianne.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wendy,
    je doosje is echt geweldig geworden, echt een prachtig geheel, je moeder zal er erg blij mee zijn,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doosje Wendy, super mooi!
    Succes met je blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hej Wendy,
    Wat heerlijk romantisch; en zulke mooie kleuren.
    Hélemaal mijn ding.

    Lieve groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Wendy. This is just beautiful. I am sure that your Mother loves it. I have an old cigar box that I want to do this to, but I am too chicken to do it. lol...I am affraid that I might ruin the whole thing. Have a great day. Thanks for following on my blog. Hugs, Lisa G

    BeantwoordenVerwijderen