vrijdag 18 juni 2010

Voor mevrouw Kooman


Hallo allemaal!
Vandaag is de moeder van Marianne jarig, ze is 71 geworden. Van harte gfeliciteerd mevrouw Kooman en nog vele gezonde jaren! Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt, het is 12 uur geweest dus ik denk dat ze de kaart inmiddels heeft gekregen. Als je naar de kleurencombinatie kijkt zou je misschien denken dat ze in december jarig is maar het is toch echt vandaag -;)). Ik wilde dit kaartje namelijk eerst helemaal in het rood-wit maken maar er ging wat mis op mijn witte papier (laatste wat ik in huis had). Daarom heb ik later voor groen gekozen i.p.v. wit, wat ik uiteindelijk toch ook goed vind passen.
Misschien krijgt mevrouw Kooman door deze kleurencombinatie naast haar verjaardagsgevoel ook een beetje een kerstgevoel maar dat zal ze vast niet erg vinden....
Bedankt voor het langskomen op mijn blog en een heel fijn weekend!!
Liefs,
Wendy

16 opmerkingen:

  1. hoi hoi wendy daar zal mevr Kooman erg blij mee zijn
    je kaart is erg leuk geworden..
    ondanks dat het de kleuren heeft voor de kerst.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wendy, live kaart voor mariannen der moeder, en je ander kaartjes heb ik een gekeken, mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zal er vast heel blij mee zijn het is een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Leuk is hij geworden! Groen en rood kan altijd, toch?! Vind ik wel, hoor!! Mooie kaart zo, leuk het kader en grappig dat liefebeestje en ook op de zakjes van haar jurkje, erg leuk. Mooi gemaakt.
    Je vorige kaart vind ik ook super, de lintjes vooral ook erg leuk verwerkt, erg mooi!!
    Fijn weekend alvast!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Wendy bedankt voor jullie lieve kaart.
    Was vandaag heel erg verrast toen vele kaarten bij mij op de mat neer kwamen.
    Morgen met elkaar veel kijk genot met de voetbal.
    liefs en knuffel van mij
    Riet kooman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach deze kleuren kunnen toch altijd.
    Het is maar net hoe je het verder aankleed.
    Ik vind hem leuk geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een schitterend kaartje ondanks dat
    je groen hebt gebruikt ipv wit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee vriendin! Wat een ontzettend mooie en lieve kaart heb je voor mijn moeder gemaakt! Ik ga zo naar haar toe en ga hem in het echt bewonderen! Super leuk met dat venster zo! Dikke kus en tot morgen! Neem mijn oranje hoed mee hoor! hahahah! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hej Wendy,

    Wat ontzettend lief dat je dit voor mama hebt gemaakt.
    En geloof het of niet; dit zijn hélemaal haar kleuren.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Wendy. De kleuren passen heel goed bij elkaar.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo !!
    bedankt voor het berichtje op mijn blog!
    jouw kaartjes zijn ook erg mooi!!

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij maakt ook hele mooie kaartjes Wendy, ik was je gister al ergens tegengekomen.
    Ook ik ben gelijk volger bij jou geworden.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie , met zorg gemaakte kaart met veel mooie details,waar de ontvangster zeker blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaartje prachtig juist een mooie combinatie en ik vind het frame aan de binnenkant heel erg mooi.

    Gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje weer en enorm leuk met dat doorkijk raampje erin.

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen