woensdag 9 juni 2010

Vraagje

Hoi allemaal!

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb namelijk een andere profielfoto op mijn blog gezet omdat de andere erg onduidelijk was. Dat is in principe gelukt, de nieuwe foto staat op mijn blog. Maar als ik nu bij iemand anders op haar blog kijk zie ik bij "volgers" nog steeds mijn oude foto staan. Ik snap niet dat dat verschillend kan zijn. Weet iemand hoe ik het zo kan instellen dat mijn foto overal hetzelfde is? Je zou me er erg mee helpen!
Alvast bedankt!!

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, ik kan je helaas niet helpen maar ik heb een soortgelijk probleem. Mijn foto wordt niet meer getoond als ik iemands volger word dan zie je alleen dat rare grijze profielhoofd.
    Succes ik hoop dat iemand je kan helpen.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy bij mij staat je nieuwe foto al hoor, het heeft altijd even tijd nodig eer dit verandert.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het probleempje is al opgelost inderdaad!!
    Ik was iets te ongeduldig denk ik...haha..

    In ieder geval bedankt voor het meedenken.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    zag dat je volger bent geworden bij me (waarvoor mijn dank) en dat is een bezoekje waard.
    Vindt jou kaartjes toch ook erg leuk gemaakt en kom zekers nog terug.
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen