dinsdag 6 juli 2010

En nog een kaartje met Tilda...


Hoi Allemaal!
Zo ik kan nog net even voor de wedstrijd begint een kaartje plaatsen. Hopelijk gaat het weer net zo goed als vrijdag en komen we in de finale!
Dit keer heb ik nog een kaartje gemaakt met een afdrukje van Tilda. Ik heb vorige week namelijk dit geweldige papier gekocht en ben er helemaal weg van. Ik kende het merk eigenlijk helemaal niet, het is van DCWV paper en de lijn heet "Once upon a time". Het is zo'n schattige lijn met mooie rustige kleuren en glittertjes echt sprookjesachtig dus! Ik heb er een heel blok van gekocht dus kan me er nog lekker mee uitleven haha. Ik heb geprobeerd wat meer diepte in de kaart te krijgen door foamtape te gebruiken, op de foto's is dat wat moeilijker te zien. Verder heb ik een randpons van Fiskars gebruikt en de cirkel heb ik uitgestanst met een nestabilitie van Spellbinder. Het schattige kantje waar het blauwe lint in verwerkt is komt van een rommelmarkt. Mijn moeder vind het heerlijk om rommelmarkten af te struinen en komt soms met de mooiste kantjes en lintjes thuis. En laat ik dat nou heel goed kunnen gebruiken!!
Hartstikke bedankt voor je bezoekje, erg leuk! Ik wens iedereen een hele leuke avond en allemaal duimen voor oranje!
Liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. Hee vriendin! Wat een super lief romantisch kaartje heb je weer gemaakt! Prachtig papier, erg mooie kleurtjes! Fijn he die moeders van ons die altijd van alles voor ons op de kop weten te tikken! Hee meis, een heel fijne avond gewenst en ik hoop van harte dat alles zo mag gaan dat we zondag samen kunnen genieten van de finale! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schitterende kaart zeg, ik heb ook pas DCWV papier gekocht, Lossoms en butterflies, ook erg leuk, moet er nog wat mee gaan doen. Maar je kaart is super. Veel plezier bij de wedstrijd.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje zeg, heel leuk, mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je best weer gedaan. Lekker he als je terug komt van een paar dagen weg geweest en weer aan de freubel mogen.
    Thanks voor de e-mail.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi wendy, prachtig mooie kaart heb je gemaakt, idd heel mooi papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,

    Wat een prachtige kaart en dat in mijn favoriete kleur blauw (toch?)
    Fijne avond!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit romantische kaartje, en supers dat je moeder lekker voor je rondstruint

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje!!
    Ik zie die dieptewerking wel, al is het idd moeilijk op een foto. Mooi gebruik van ponsen en alle andere embellies!
    Ha, die kantjes... leuk hoor, zo'n moeder!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIGE KAART WENDY, JE MOET GEWOON KAARTJES MET TILDA EN EDWIN BLIJVEN MAKEN...

    ZE ZIJN SO CUTE..
    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een mooie kaart en inderdaad schitterend papier.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje heb je gemaakt Wendy! Nog bedankt voor je mailtje. De problemen zijn inmiddels opgelost. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sjieke kaart Wendy heel erg mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een beeldschoon kaartje Hele mooie kleurtjes en stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej Wendy,

    Wat een ontzettend mooie kaart is dit geworden!
    Lekker romantisch en heerlijke zachte kleuren.
    Trouwens, we hebben gezinsuitbreiding; als je zondag bij Marianne bent kan ze je foto's van Mortimer laten zien!

    Liefs van Lonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt en idd het papier is helemaal geweldig Zeg,
    helemaal super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super super mooi enne ... oranje doet het bijzonder goed hé

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel schattig kaartje Wendy met prachtige details en kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,

    Mooie kaart! Inderdaad super papier, mooie sfeer in het papier, helemaal leuk! Dat kant is erg mooi, fijn dat je moeder dat voor je regelt!! Ik had bijna wat in een hobbywinkel gekocht vorige week, maar bedacht me dat ik beter een keer naar de markt kon gaan, ha ha!
    Je weekend er uit klinkt lekker, schattig, zeg, met die eendjes! Dit weekend wordt weer zo lekker snikheet, dus waar ga je deze keer heen? ;-) Ze zijn vlak bij ons huis hier in Amersfoort van alles aan het opbouwen voor 'Fiets em der in' van Ter land, Ter zee en in de lucht! Dat wordt dus een waterfestijn zaterdag! Lachen!
    Ennuh, met candy's inderdaad gewoon blijven vol houden! De eerste 1,5 maand won ik niets en nu in een maand opeens 5! Eentje heb ik na drie weken nog niet binnen en niets gehoord, maar ja! De anderen zijn wel super leuk en winnen voelt zo heerlijk als verwennerij!!! Weggeven trouwens ook, krijg echt heel leuke berichtjes en de eerste mooie kaarten stromen ook al binnen, geweldig!!
    Fijne avond!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,
    Wat heb je toch weer een mooie kaart gemaakt.
    Echt prachtig.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. KOM JE EENS KIJKEN OP MIJN BLOG ER STAAT IETS VOOR JOU.

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige kaart !!

    groetjes

    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    wat leuk dat je ook volger bent geworden van mijn blog en dat je meedoet met mn candy!

    Dit kaartje is echt een pareltje hoor, heel erg mooi met al die zachte tinten en het Magnoliaatjes is echt een schatje!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwww, wat een mooie kaart! Super hoor!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen