woensdag 28 juli 2010

Have a lovely day


Hallo allemaal!
Vorige week was Suze jarig en ik heb voor haar verjaardag dit kaartje gemaakt.
Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Basicgrey, Lemonade.
Dit vind ik heerlijke frisse kleurtjes en dus ideaal voor een veraardagskaart.
Ik heb Tilda weer ingekleurd met de Derwent potloden en heb haar wat naar voren gehaald met foamtape. Hopelijk is dit op de 2e foto beter te zien.
De cirkel heb ik utgestanst met en nestabilitie van Spellbinder en om de rand heb ik een kantje geplakt.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met plaksteentjes en gehaakte bloemen. Ik hoop dat Suze de kaart mooi vond en ben natuurlijk weer erg benieuwd naar julie reacties!
Ik wens jullie een hele leuke dag vandaag en bedankt voor het langskomen op mijn blog!
Liefs,
Wendy

22 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart.
    Heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw echt een schitterend kaartje , super mooi met die gehaakte bloemen
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze vond hem vaqst heel erg mooi, want dat is het: een beeldschoon kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje!! Het zijn zeker leuke kleurtjes en die gehaakte bloemetjes, de bling en het kantje maken je kaartje helemaal af. Je ziet goed dat Tilda er echt OP zit, hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wow Wendy wat een mooie kaart. En de bloemen leuk hoor, hoe staat het met je andere bloemen?????
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HELE MOOIE KAART WENDY, DAAT IS ZE VAST BLIJ MEE.
    GR ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,
    Dit kaartje is zo leuk! Heb je die bloemetjes zelf gehaakt? Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Fijne dag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk ik vind vooral het kant eromheen een heel leuk idee.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy, het is weer een prachtig kaartje geworden, heel leuk ook zo met het kanten randje. Toppie hoor.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Wendy,
    frisse kleuren!
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat een schitterend kaartje
    en zo leuk met dat kantje om het rondje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie en fleurige kaart heb je gemaakt! Hijs prachtig en die bloemetjes helemaal super.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is een heel mooie kaart!

    Groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje en prachtig ingekleurd!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww, een prachtig kaartje Wendy, daar zal ze vast en zeker blij mee zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ben ook gelijk volger bij jou geworden, superleuke kaartjes maak je!

    Fijne avond, groetjes,

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterend kaartje Wendy. Mooie kleuren en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Wendy, hij is weer prachtig! Erg mooi papier ook! De gehaakte bloemetjes komen ook heel mooi uit bij dit papier, super! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Wendy, Suze is al net zo'n mazzelkont als ik.
    Héél erg bedankt voor je prachtige kaartje!
    Dat is zó leuk thuiskomen van vakantie; en dan ook nog eens in mijn lievelingskleuren!
    Robert vond 'm ook geweldig.
    Vanmorgen zijn we Mortimer wezen halen en het is alsof hij altijd al hier geweest is.
    Zometeen eerst mijn aankopen uit Zweden maar eens ordenen en een plekje geven.
    Ik heb zó'n rijk gevoel; zelfs Robert ging helemaal los!
    Voorlopig kan ik scrappen tot mijn vingers verslijten.......... hi hi.
    Nogmaals bedankt voor de prachtige kaart en een dikke knuf van ons beide!

    BeantwoordenVerwijderen