dinsdag 20 juli 2010

Kaartje voor mijn naamgenootje!

Hallo Allemaal!

Ondanks de hitte ben ik toch maar weer aan het freubelen geslagen. Ik moet wel zeggen dat ik er wel minder mee bezig ben met dit weer hoor. Maar als ik een paar dagen niks heb gedaan begint het vanzelf weer te kriebelen.

Dit keer heb ik een kaart gemaakt voor mijn naamgenootje Wendy. Zij geeft een hele leuk candy weg, moet je maar eens kijken op haar blog. Ik denk dat ze het kaartje inmiddels wel heeft ontvangen, ik heb hem gisteren al op tijd op de post gedaan.
Het kaartje is wat anders dan de kaartjes die ik normaal gesproken maak omdat ik heb geprobeerd om het kaartje een beetje in haar stijl te maken. Hopelijk vind ze hem mooi!
Het papier wat ik voor dit kaartje heb gebruikt is van Basicgrey, Bittersweet. De kantjes heb ik weer van mijn mams gekregen en de kartonnen letters en parels komen van het Scrapbookatelier in Klarenbeek.
Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met een bloem in dezelfde kleuren als het dessinpapier.

Ik wil jullie hierbij nog even hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn kaarten, het is altijd weer een feest om te lezen!

Een hele gezellige avond verder!

Liefs,
Wendy



24 opmerkingen:

  1. je kaartje is echt prachtig geworden daar zal ze heel blij mee zijn
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt.
    Hopelijk kiest ze jou uit, want met zo'n mooie kaart kan het toch ook niet anders ;)

    http://kaartenshoppatricia.blogspot.com/

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kart! Ondank het warme weer is het je goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk vindt ze dit mooi!
    Kan toch niet anders, met de mooie subtiele details, die kantjes over het papier.... en die prachtige kleurcombinatie!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig hoor Wendy en ik weet zeker dat ze hem mooi vind.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor Wendy!!

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow meis, prachtig gemaakt weer, ook dit soort kaartjes gaat je goed af!! Weet zeker dat ze hier blij mee gaat zijn. Fijne avond gewenst! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een prachtig kaartje Wendy.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gaaf kaartje!! Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig en stijlvol kaartje is dit hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,

    Ik vind het een leuke kaart, ik probeer ook altijd van alles uit dat is het leuke toch?

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel mooie kaart en prachtig kant.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wendy wat een mooie kaart zeg...
    daar zal je naamgenoot wel erg blij mee zijn

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wendy!!!!

    Jazeker, ik vind hem geweeeeeldig!!! Gisteravond was ik laat thuis, maar vond toen je schitterende kaart in mijn brievenbus!! Super vind ik hem, heel erg bedankt!!! Hij staat geweldig in m'n boekenkast en hij is helemaal mijn smaak! Ik vind het kant heel erg mooi en ook de knopjes die er op zitten, mooi met dat randje er om! De kleuren vind ik geweldig, top dus!! Heel erg bedankt en sorry voor mijn late reactie, maar ook wel leuk om de reacties hier boven al te lezen. Er wordt erg goed ingeschat dat ik hem zeker mooi zal vinden! Ze kennen mijn eigen kaarten ook natuurlijk! Leuk dat je je aan een net wat andere stijl hebt gewaagd, wat mij betreft kun je dit ook vaker doen, hoor, want dit gaat je ook heel erg goed af!!! Super!!!

    Hele fijne dag vandaag en veel liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy,
    Wat maak je toch leuke kaarten! En al zoveel creaties op je blog, die je nog maar net bent begonnen. (Net als ik). 53 volgers en twee awards zie ik, gefeliciteerd en nog veel scrap/knutselplezier gewenst. Je hebt er een 54e volger bij!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje grtjes Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje Wendy, hee chique!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy,
    Bedankt voor je bericht op mijn blog! En leuk dat je volger bent geworden!! Weet je wat mij opvalt: Jij bent mijn 4e volger, ik ben jouw 54e volger (-: Leuk!
    groetjes en een fijne dag
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een heel mooie kaart Wendy!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej Wendy,
    Zo héél anders dan ik van je gewend ben; maar zeker de moeite waard.
    Ikzelf hou me ook meestal bij mijn "vaste"stjl, maar zo zie je dat iets anders wel heel mooi uit kan pakken.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen