vrijdag 2 juli 2010

Lady in red


Hallo allemaal!
Allereerst wil ik jullie nog even hartelijk bedanken voor de leuke reacties weer op mijn vorige kaart!
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met als hoofdkleur rood, omdat ik met dit kaartje graag mee wil doen aan challenge nr 05 bij Alles met en over kleuren met Derwents.
Ik had nog Magnoliapapier liggen in het rood wit dus dat kwam goed uit. Inkleuren met rood vind ik vaak lastig omdat het best moeilijk is om de juiste tint te krijgen. Op de foto komt het jurkje wel wat lichter over dan in het echt. Omdat ik het kaartje zoveel mogelijk in het rood wit wilde houden heb ik het alleen nog wat versiert met kant en lint en ik heb hier en daar wat stickles aangebracht (o.a .op de rozen). Het stempeltje vind ik erg lief, zo vaak zien we Tilda niet op hakjes haha.
Hopelijk kan iedereen het hoofd een beetje koel houden met deze hitte, het is wel weer echt "Hollands warm"he? En voor iedereen die,net als ik, het Nederlands elftal volgt heel veel plezier en succes met de wedstrijd straks!!
Leuk dat je weer langskwam en een fijn weekend!
Liefs,
Wendy

23 opmerkingen:

  1. Hoi ik ben ook met een kaartje bezig voor deze challenge, de jouwe is erg mooi! Ik ga ook kijken hoor, en heel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje zeg, heel leuk, mooie kleuren ook. En de bloemen helemaal geweldig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een prachtige kaart is het geworden,
    super
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe eigenlijk nooit mee met dat soort challenge hihiih.
    ga er ook maar eens een keer aan beginnen is wel leuk.

    weer een mooie kaart geworden.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wendy, wat een mooie kaart, heel leuke stempel en prachtige kleuren
    en hoera je komt weer terug hé, ik verheug me nu al om je weer te zien en dan weer samen te gaan scrappen, fijn weekend xxx els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje weer, ik vind rood ook altijd lastig, deze is super gelukt! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en ik zal voor
    je duimen, Jij ook een fijn weekend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje, prachtig hoor, en bedankt voor het meedoen met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk weer geworden je kaart.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie, zo heerlijk tomantisch.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee meisie! Wat een prachtige kaart! Echt super mooi gemaakt! Heel mooie kleurcombinatie ook zo met het papier. Leuk ook dat je een wit randje om de afbeelding hebt laten zitten. Veel succes met de challenge! Geniet lekker van je weekend! Maar de stemming zal goed zijn bij jullie thuis nu Nederland heeft gewonnen!! Ben je de finale weer hier? Kunnen we samen kijken(eten) hihi!!!Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, prachtig prachtig. Echt super mooi gedaan.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje Wendy heel mooi zo in rood en wit.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,

    Ze is leuk geworden, de lady in red! Lekker vrolijke stempel zo! En mooi in het rood, dat rode met de witte stippels vind ik ook erg leuk. Super mooi kant heb je gebruikt trouwens en ik vind het altijd erg leuk om papier met teksten er op in de kaart verwerkt te zien. Mooi!
    En Nederland heeft gewonnen, dus gefeliciteeeeeeeerd!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,

    Hmm... m'n vorige reactie is niet goed gegaan, helaas, nog maar een keertje proberen dus.. Wat een leuke kaart, mooi, met dat troste 'ladietjes in red'! ;-) Dat grote kant er bij is helemaal super en het rood met witte stippels maakt het helemaal af!
    Heb je een beetje lekkere dag gehad? Ik heb het niet gered op m'n balkonnetje vandaag... veel te warm! Nu is het wel weer lekker! Toch wel fijn, vind ik, ietsje minder benauwd! Nog een heel fijn weekend verder!

    Liefs, Wendy

    P.S Het shoppen gisteren bij P&P in Doorn was helemaal super. Ze hadden daar een erg goed airco, dus we konden het heerlijk lang uit houden en ik heb super leuke dingen gevonden!! Daar gaan dus wel weer nieuwe kaartjes mee komen! Ik krijg, eerlijk gezegd, ook altijd veel inspiratie van nieuwe spulletjes, hi hi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig mooi kaartje Wendy, super!
    Succes met de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van het DT bij Derwents hadden er meer moeite met rood hoor, ikzelf ook! Maar je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, echt helemaal super.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi! Ik vind rood ook altijd maar een moeilijke kleur hoor;-)
    Maar je resultaat mag er wezen, echt een prachtig kaartje, geweldig kantje ook!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heuse beauty van een kaart, wat een leuke magnoliaatjes heb je toch in je collectie en je maakt er prachtige kaarten mee, ga zo door hoor!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen