vrijdag 30 juli 2010

Mijn eerste easelkaart!

Hoi Allemaal!

Ik heb al vaak de mooiste easelkaartjes voorbij zien komen en vind ze altijd zo schattig. Dus heb ik zelf ook een poging gewaagd om er een in elkaar te knutselen. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond om zo'n kaart te maken! Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor Yvonne. Zij laat altijd erg lieve berichtjes achter op mijn blog en omdat ze zelf geen blog heeft kan ik nooit op die manier terug reageren. Dus vandaar dat ik een kaartje voor haar heb gemaakt. Ze heeft me al laten weten dat ze hem heeft gekregen en hem erg leuk vind dus daar ben ik heel blij om!
Yvonne is net terug uit Zweden en heeft lekker geshopt in de Magnoliawinkel in Boras, super he? Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor...haha.
Voor deze kaart heb ik mijn favoriete dessinpapier gebruikt van DCWV paper, "Once upon a time". Ik vind de kleuren van dit papier zo mooi zacht en er zitten allemaal kleine glittertjes in verwerkt.
Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Liefs,
Wendy

28 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy,
    Je kaartje is super hoor. Ik zelf heb ook pas 1x een easelkaart gemaakt en de 1e keer is het toch even goed nadenken. Mooie kleuren en mooi kaartje.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg Wendy dat heb je prachtig gedaan zeg, en wat een mooi papier.
    Een easelkaart is best leuk om te doen, ik doe het zelf ook niet zo vaak. Weet niet waarom.
    Maar je kaart voor Yvonne is werkelijk prachtig geworden.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind hem supermooi! Prachtig papier en de manier waarop jij het hebt verwerkt, samen met de kantjes maakt het een beetje nostalgisch kaartje, heel mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtig en schattig kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Wat een schattig Magnolia stempeltje, lief dat lammetje. En zo mooi ingekleurd! Maak je de kleine bloemetjes zelf?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een schatje en het papier is inderdaad prachtig! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Wendy, schitterend gedaan haar! Erg mooie kleurencombinatie en erg leuk met die swirl op de achtergrond!! Ik hoorde van Yvonne dat hij al staat te pronken in de kamer!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi en het papier is idd erg gaaf!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart mooie kleuren!
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supper mooie kaart en het papier is inderdaadheel erg mooi!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zeker goed gelukt, heel mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wendy, voor de eerste keer, nou nou dan is die heel mooi geworden...

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je allereerste easelkaartje super mooi geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,

    Wat een leuke kaart, inderdaad heel mooi papier! Daar zal je vriendin blij mee zijn! Ha ha, shoppen in de winkel waar de Magnolia's gemaakt worden, ja, dat zal wel Magnolia-heaven zijn voor de liefhebbers, hi hi!! Heeft ze veel gekocht? Gelukkig hebben we wel internet, hè, de hele wereld ligt voor ons open!
    Ik wens je een heerlijk weekend!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende en stijlvolle kaart wendy!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een mooi kaartje is dit geworden zeg!!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hej Wendy,
    Dat had ik niet gedacht dat dit pas je eerste easelkaart is.
    Hij staat inderdaad te pronken en ik ben er super blij mee.
    Gisteravond heb ik 'm laten zien aan mijn vriendin Coosje en we gaan proberen om ook zoiets te maken.
    Een super~voorbeeld hebben we nu al. Hi Hi.

    Lieve groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaart, je mag er mee doorgaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een superkaartje geworden Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi helemaal toppie hoor. Ik vind een easel kaart ook erg leuk om te maken. Op naar de volgende? voor kerst?
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,

    Wat een leuk kaartje! Ik heb de foto even groter bekeken zodat ik ook het papier kon zien, erg mooi!

    Fijne avond,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy,

    Wat een gave kaart, erg leuk zo'n easel!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Wendy, kom je even op mijn blog langs, ik heb iets voor je!! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy, als je even tijd hebt er staat een award voor je klaar op mjijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, Echt heel erg mooi Wendy...die gaat in mn favorietenlijstje hoor
    xxDebbie

    P.S. Nee ik ben je niet aant stalken hoor, eindelijk eens tijd om echt goed door je blog heen te scrollen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen