vrijdag 23 juli 2010

Verjaardagskaart voor Sandra

Hallo lieve bloggers!

Afgelopen woensdag was Sandra jarig en voor haar verjaardag heb ik dit kaartje gemaakt. Ik vind dit egeltje van Penny Black zo schattig en heb deze weer ingekleurd me de Derwentpotloden. Ik wilde er een vrolijke kaart van maken en heb daarom het kleurige papier van My Mind's Eye, Ooh La La gebruikt. Om de kaart af te werken heb ik links onderaan 2 kevertjes van Joy!Crafts geplakt en een vlinder van CreaMotion. Verder heb ik nog wat swirls uitgestanst met shapeabilities van Spellbinders (Doodle Parts). Ik hoop dat Sandra de kaart mooi vind! Ik las al op haar blog dat ze heel veel kaartjes heeft ontvangen voor haar verjaardag, leuk hoor!

Mijn ouders zijn op vakantie in Duitsland en dit weekend gaan wij ze daar opzoeken en blijven daar gelijk 2 nachtjes slapen. Heb er enorm veel zin in! Hopelijk is het in Duitsland (aan de Moezel) ook niet meer zo heet dan kunnen we nog lekker op pad gaan.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en ben weer benieuwd naar jullie reacties!

Liefs,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je prachtig kaartje . en zo lekker vrolijk. super
    straks maak ik een foto van alle kaartjes het kijkt zo gezellig allemaal bij elkaar.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, als ze dit niet mooi vindt, weet ik het ook niet meer! Het is een schatje! Mooie kleuren, schattige stempeltje inderdaad en mooi afgewerkt. Ik vind die stippelcirkel achter het egeltje ook erg leuk!!

    Groetjes en een heel fijn weekend in Duitsland!

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Wendy,
    Wat een super vrolijke kaart heb je voor Sandra gemaakt, zeker weten dat ze hier blij mee is! Prachtig gekleurd weer en wat leuk die kevertjes!! Geniet van jullie weekend!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vrolijk kaartje hoor wendy!!
    Groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, prettig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een leuk vrolijk kaartje geworden.
    Wij staan op de camping vlak bij duitsland en hier is het goed uit te houden hoor.
    Veel plezier deze paar dagen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. NOI DIE ZAL ZE VAST WEL MOOI VINDEN..
    HIJ IS ERG MOOI GEWORDEN.


    EN FIJNE DAGEN BIJ JE OUDERS..
    GR Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,

    Wat is hij leuk geworden! Super, die stempel!! Ik heb zelf nog geen Penny Black, alleen een keer een paar afdrukjes gekregen en die zijn zooo leuk! Straks op de beurs in augustus in Zwolle maar even lekker neuzen! hi hi! Mooie kleuren deze kaart!
    De Moezel in Duitsland is een erg mooi gebied, en veel lekkere wijn, hi hi, dus je gaat je daar vast vermaken! En volgens mij wordt de temperatuur heerlijk voor ons, Wendy's, dit weekend! ;-)
    Veel plezier!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,
    Leuke kaart met het egeltje. De kleuren van de kaart zijn ook mooi.Ik heb zelf eigenlijk helemaal nog geen dierenstempels. Ga ik ook eens naar kijken. en verder een fijn weekeind aan de Moezel en bedankt voor je fijne berichtjes op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart.
    een heel fijn weekend, mooi omgeving, De Moezel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooi en vrolijk kaartje! Is zekers een gaaf stempeltje!

    fijn weekend!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Wendy, de egel vind ik toch al zo leuk en de kleuren van de kaart zijn super.
    En... ik had het al gedaan, heel veel plezier aan de Moezel. Geniet er lekker van.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje en geniet maar
    lekker van je weekendje in Duitsland

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super schattig kaartje Wendy, zo mooi.
    Het stempeltje is zo leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wendy !!
    wat een prachtige kaart is het geworden! Die stempels van Penny Black zijn echt super he ;-)
    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een heel mooi kaartje,daar zal ze zeker blij mee zijn.Prettig weekend!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy, volgens mij heb je een candy gewonnen! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super~latief~lief!
    Ik smelt altijd van die egeltjes.
    Beetje late reactie, maar zoals je weet waren we even shoppen in Boras.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en een erg leuke PB stempel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker vrolijk kaartje met al die kleurtjes ennuh ook ik ben groot fan van PB-stempeltjes hoor, wat een schatje is dit ook!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen