dinsdag 13 juli 2010

Vier jaar getrouwd, gefeliciteerd!


Hoi Allemaal!
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Marianne en Gert. Zij zijn vandaag precies 4 jaar getrouwd en dat is natuurlijk wel een kaartje waard. Ik kreeg net een bedankje via de sms van Marianne voor de kaart dus kan ik hem op mijn blog plaatsen. Zou niet leuk zijn als ze hem eerst op mijn blog zou zien natuurlijk, dan is de verrassing er af.
Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Basicgrey, Lemonade.
Ik vond het stempeltje met de twee verliefde egeltjes erg toepasselijk en deze heb ik weer ingekleurd met de Derwent potloden.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met plaksteentjes, bloemen, kant en lint. In het midden van de kaart, zoas je op de 2e foto kunt zien, heb ik een gedichtje geplakt over de liefde.
Heel er bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik kijk weer uit naar jullie reacties!
Fijne dag verder!
Lieve groetjes,
Wendy


22 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, ´t Is weer een plaatje hoor, leuke papier combinaties en erg leuk dat stempel. Gaaf model is het.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Een heel mooi kaartje!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelweldig!! Mooi gemaakt heb je dit, ook zo met de binnenkant. Schattig, die egeltjes en natuurlijk erg toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje erg leuk model en prachtig papier.Kan me voorstellen dat marianne hem erg mooi vind.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er een schitterend kaartje van gemaakt echt prachtig.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Wendy, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, de kleuren vind ik geweldig, en ik denk dat degene voor wie de kaart was er super blij mee is.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee vriendin! En of ik er blij mee was! Een echte verrassing hoor en in het echt is tie nog veeeel mooier! Nogmaals super bedankt, hij staat in de kamer te pronken! Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wendy, wat een enig kaartje!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk en super mooi kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je gemaakt en de egeltjes, daar straalt de liefde vanaf, so cute.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,

    Hij is super! Die egeltjes zijn echt leuk, wat een schatjes! Het papier vind ik ook geweldig, ik heb daar een blokje van en word er heel vrolijk van. Heb je erg leuk verwerkt en ook de vorm van het kaartje vind ik erg leuk, erg mooi gemaakt!! Blij dat het ook voor de ontvanger een succes was!! Top!
    Fijne dag verder!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,

    Wat een geweldig lief kaartje is dit, leuk met die egeltjes, iedereen moet zo af en toe zijn stekeltjes opzetten :-) :-)
    Tevens wil ik je bedanken van de altijd leuke en spontane reacties als ik een nieuwe LO plaats.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, erg leuk hoor.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Wendy!!!Geweldig, die verliefde egeltjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig kaartje! Egeltjes zijn very cute!

    groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, kan me voorstellen dat ze er blij mee is!!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, Wendy, this is gorgeous! So cute! Love your layering, design, chose of colours and all these wonderful details. Stunning!

    Hugs from Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een pracht van een kaartje!!Ik wou je nog even zeggen dat jij ook heel mooie crea's maakt en ben meteen volger geworden!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, Wendy, wat een lief kaartje.
    En ook een ontzettend mooi gedichtje!
    Ik ben echt onder de indruk van jouw kleur~techniek; dat vind ik toch nog steeds moeilijk.

    Knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen