donderdag 12 augustus 2010

Award en korte blogvakantie...


Hoi Allemaal!

Afgelopen week heb ik deze Stylish blogger Award van Petri gekregen. Nogmaals bedankt Petri, ben er erg blij mee! Vorige week had ik deze award ook van Marianne en Gemma gekregen en heb toen ook de vragen daarbij beantwoord.

Deze week hebben wij vakantie gekregen en we gaan nog lekker een weekje naar Drenthe, van bloggen en scrappen komt dan waarschijnlijk niet veel. Daarom las ik een soort korte "blogvakantie" in.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en tot over anderhalve week!!

Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Hi Wendy,

    Jij ook een heel fijn weekend en een lekker weekje gewenst! Ik zal voor je duimen dat het nog ietsie lekkerder weer wordt, want is wel een beetje somber zo... Maar ach, als je al buiten bent, dan valt het meestal toch nog wel mee! Achter de wolken schijnt de zon! ;-) Veel plezier!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd met je award en ik wens jullie een fijne week in Drenthe. Het is een prachtige provincie, dus vervelen zal je niet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award en verder wens ik jou een hele prettige vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award! En een hele fijne vakantie.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel fijne vakantie, hopelijk met mooi weer.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Wendy,
    Die time~out is je gegund; en Drenthe is zóóóóó mooi!
    Ga er lekker van genieten samen en kom gezond weer terug.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee vriendin! Van harte met je wel verdiende Award!! Veel plezier in Drenthe geniet er lekker van en ik zie je snel weer! Kijk er al naar uit om samen naar Zwolle te gaan! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en een hele fijne vakantie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je award en een hele fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je award en ik wens je een hele fijne vakantie toe!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, een derde award, gefeliciteerd!
    Hopelijk geniet je van je vakantie.
    Tot gauw! (ben namelijk benieuwd naar je volgende kaart(-:)
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen