donderdag 26 augustus 2010

Nieuw kaartje en einde vakantie

Hallo Allemaal!!

Het lijkt eeuwen geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet haha! Ik moet zeggen dat ik het bloggen en scrappen wel gemist heb in mijn vakantie hoor. Maar we hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Drenthe! Het weer was niet helemaal super maar ondanks dat zijn we er toch veel op uit geweest.

Dit is mijn nieuwste kaartje, de sketch had ik in de laatste Magnolia Ink gezien.Voor deze kaart heb ik het dessinpapier van Basicgrey (Porcelain) gebruikt en de stempel is van Belles 'n Whistles. Deze heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden en uitgestanst met nestabilities van Spellbinder.

Ik heb weer wat foamtape gebruikt om de afbeelding wat meer naar voren te halen.
Het tekstje heb ik gestempeld met een clearstamp van Hero Arts. Ik heb een paar randen bewerkt met goudbruine chalks en stickles. Verder heb ik de kaart afgewerkt met een papieren onderzetter, parels,een charm en papieren bloemen.

De grote roze bloem heb ik gemaakt van koffiefilters. Deze heb ik met chalks roze gekleurd en heb er later stickles op aangebracht. Ik vind het erg leuk om bloemetjes zelf te maken. Op de blog van Astrid had ik al een paar keer gezien dat ze dat zelf maakte en zij heeft me een paar handige tips gegeven. Nogmaals bedankt Astrid!

Ik ga vanavond eens even op jullie blogs kijken wat voor moois ik de afgelopen 2 weken heb moeten missen. Een hele fijne avond verder!

Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje,hele mooie kleuren.Leuk de bloem van de koffiefilters.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuk dat je er weer bent, Wendy!
    Fijn dat jullie het naar je zin hadden, ondanks het weer. Vandaag was het in Zoetermeer en in Den Haag echt bar en boos!

    Je kaartje is een beauty!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Wendy,
    Ik heb je gemist meid!
    Wat een fantastische come~back na je vakantie!
    Het is me een raadsel hoe jij zó prachtig inkleurt met derwent.
    Dit is er weer één om in te lijsten!
    En een leuk idee zo'n koffiefilter~bloem.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, heel erg mooi!!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat de vakantie altijd zo snel voorbij is, je kaart vind ik helemaal geweldig, je hebt er mooi diepte op gemaakt, je bloem is heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wendy, fijn dat je weer terug bent en wat een mooie kaart is dit geworden. Die bloemen vind ik ook erg leuk. Ik ga ook eens bij astrid kijken??
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow meis, wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt! Je bent het niet verleerd hoor in de vakantie! En wat leuk om te zien dat je al je nieuwe spulletjes hebt gebruikt, de tag!
    Je bloemen zijn weer prachtig!!! Oja mijn nieuwe achtergrondje heeft Karin voor me gemaakt! Leuk he! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhh Wendy, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg, en wat een mooie bloemen, hihihi.
    Goed gelukt hoor. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,

    Wat een mooi kaartje, lieve kleurtjes zijn het zo....

    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,

    Welkom thuis! Het is nu weer helemaal kaart-maak-weer, wat een regen vandaag zeg! Ik vind je kaartje erg leuk geworden, de grote roze bloem vind ik prachtig!! Leuk ook de tekst aan de zijkant.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy, fijn dat je er weer bent, ik heb je ook gemist. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
    Jammer dat je vakantie over is maar nu kan je weer lekker kaarten maken toch?
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Wendy!!
    mooie bloemen en kleuren ook.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,

    zo'n lief kaartje, mooi ingekleurd en prachtig samengesteld.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,

    Welkom terug in blogger land;)
    Je kaartje is weer super.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,
    welkom terug, Super kaart heb je gemaakt,
    Ik maak ook veel bloemen van filterzakjes en van de stanzen van crealies kun je ook mooie bloemen maken.
    Wat is het weblog van astrid daar wil ik ook wel een kijkje nemen(hihihi)
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart!!
    Zo'n mooie details!
    Je creaties zijn schitterend ben gelijk volger geworden:)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje en die bloemen
    zijn echt prachtig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi wendy, nou je kaart is erg mooi zeg superrrr
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi wendy
    leuk om te lezen dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad,
    je kaartje is echt schitterend.
    super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een schitterende kaart! Erg mooi papier en een hele lieve afbeelding.
    Succes met het lezen van de blogs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Wendy,
    Jammer dat de tijd in vakantie altijd lijkt om te vliegen... Maar eenmaal weer thuis is het weer mogelijk om met hobby's bezig te zijn. En daar heb jij een super begin mee gemaakt. Prachtige kaart met veel mooie details. Bloemen van filterzakjes maken, dat heb ik al eens eerder gehoord, maar hoe doe je dat?? En ja, ook ik ben benieuwd naar de weblog van Astrid(-:
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een pracht van een kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig kaartje Wendy!!!
    En helaas, aan alle dingen komt een einde, dus ook aan de vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige kaart, en die bloem is echt heel erg mooi, mag ik ook DE tip?

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Welkom terug Wendy. Je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt, werkelijk prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,
    Wat een prachtig kaartje heb je toch weer gemaakt. Echt super. De liefde straald er echt vanaf.

    Lieve groetjes Patricia

    http://kaartenshoppatricia.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WAt eens chitterende kaart :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Wendy,

    Ik ben ook net terug van een korte vakantie en weer eens even aan het rondneuzen! Leuke kaart is dit geworden, die stempel is heel schattig en de diepte in de kaart geeft het net dat beetje extra, leuk gemaakt en welkom terug in knutsel- en blogland! ;-)

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. welkom terug! en wat een geweldig kaart heb je meteen gemaakt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief en romantisch kaartje Wendy, helemaal wauw!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een super mooi kaartje heb je gemaakt !

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen