dinsdag 31 augustus 2010

Nostalgisch kaartje voor Arina


Hallo Allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de verjaardagscandy van Arina.
Ik heb de kaart eind vorige week op de bus gedaan dus ik denk dat ze hem inmiddels wel heeft ontvangen. Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van Prima Marketing "Lilac Breeze". De afbeelding van de 2 meisjes heb ik van Internet gehaald en ze uitgestanst met een nestabilitie van Spellbinder.



Het tekstlabeltje is een freebie van www.kaartenknutselsvanfemke.blogspot.com ,zij heeft hele leuke digitale tekstjes op haar blog staan (tip!). Ik heb het labeltje bewerkt met distressinkt en het vervolgens op een kartonnen tag geplakt. Ik heb bijna alle randen met een paperdistresser en distressinkt bewerkt voor een "vintagelook".



De bladmuziek heb ik uitgeprint van Internet en het vervolgens in de thee gelegd en laten drogen. Hierdoor lijkt het net of het papier oud is, dit trucje heb ik eens in een hobbyblad gelezen. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de Martha Stewartpons en de kaart verder afgewerkt met kant, parels en bloemen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden en natuurlijk hoop ik dat Arina hem mooi vindt!

Bedankt voor het langskomen en nog een leuke dag verder!

Liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. Wow!! Wat een beelschone kaart met een prachtige afwerking!
    Bedankt voor de tip met de thee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wendy,
    heel erg mooi!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo wendy ik heb vandaag deze mooie kaart mogen ontvangen...
    hij is heel mooi geworden.
    bedankt
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt prachtig. mooi papier heb je ervoor gebruikt en wat een ontzettend slim idee van de blad muziek en om het in de thee te leggen , ik ga het ook een keertje proberen want ik vind het resultaat bij jou helemaal geweldig geworden,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Ik denk dat ze hem prachtig gaat vinden! Wat een mooie kaart, geweldige kleuren en het papier is erg leuk. Ook nog mooie versieringen er bij, helemaal af dus! Super leuke kaart!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo heeeee Wendy, wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo nou ik hoef geen kaart meer te sturen want de winnaar is bekend!
    Prachtige kaart Wendy, heel erg mooi gemaakt.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,

    Wat een pracht stukje werk, heel erg mooi!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee meis! Super weer!!! Tja wat kan ik nog toevoegen aan alle reacties hierboven!! Geweldig mooi gemaakt en super afgwerkt!!! Kan me voorstellen dat Arina hier blij mee is!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schitterend kaartje wat zal Arina
    hier blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,
    Je hebt weer een mooi kaartje gefabriceerd. Arina zal je kaartje vast mooi vinden. Lekker Vintage achtig.

    Wat betreft mijn kerstkaarten: Ik heb er al 22 verkocht van het weekeind aan 2 klanten die alvast kerstkaarten wilde kopen. Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende, romantische vintage kaart heb je gemaakt, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whow wat een prachtig en romantisch kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wendy,
    Ik zou graag iets origineels willen zeggen, maar aan de reacties (14!!) hierboven te lezen, valt dat niet mee. Je hebt er veel werk van gemaakt, super!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wendy!!!!
    Mooie kleuren.
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart je heb wel alles uit de kast gehaald wat een werk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, Wendy wat een super mooie kaart! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi wat een schitterende kaart zeg. Prachtig! Enne bedankt voor al je tips. Ga ik ook eens uitproberen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat een prachtige kaart, van buiten en binnen helemaal af! de lila kleurtjes zijn schitterend.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nog bedankt voor je lieve reactie.

    je nieuwste kaart is weer erg mooi!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wendy,

    je hebt dit kaartje zo mooi uitgewerkt, 't is echt top!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, dit is een schitterende kaart! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige creatie,knap gedaan!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kunt wel zien dat daar een boel liefde en werk in zit, ziet er heel mooi uit!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. waue amazing cards you make. they are all so very beautiful

    BeantwoordenVerwijderen