vrijdag 6 augustus 2010

Sarah Kay in lila...


Hallo Allemaal!

Hopelijk is het in de rest van het land net zo zonnig als hier, het ziet er naar uit dat de zomer zich toch weer laat zien! Dat is een mooi vooruitzicht voor het weekend!

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met mijn favoriete afdrukje van Sarah Kay. Voor deze kaart heb ik het dessinpapier gebruikt van BoBunny,Jazmyne verdant.
De cirkels heb ik uitgestanst met nestablilities van Spellbinder Scalloped Circles Large. De hoeken van het afdrukje en het dessinpapier heb ik bewerkt met de "billenpons".


Om wat diepte in de kaart te brengen heb ik foamtape onder het afdrukje geplakt. De tag met de tekst er op heb ik wat bol op de kaart geplakt. Ik had dit al vaker gezien en ik vind dat het wel een leuk effect geeft.
Verder heb ik 2 randjes kant gebruikt om de kaart te versieren en diverse bloemetjes, parels en plaksteentjes. Op de randjes heb ik nog wat stickles aangebracht.



Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De achtergrond heb ik wat rose gekleurd met de chalks misschien is dit op de close-up wat beter te zien.Op de bloemen heb ik ook nog wat stickles aangebracht.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Ik wil jullie nog even hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op mijn vintage doosje, heel erg leuk om te lezen! En ik wens juliie alvast een heel fijn weekend!

Liefs,
Wendy

28 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart !!! En zo mooi ingekleurd !
    echt een pareltje.

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje, prachtig met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Hihi ik wis niet wat een "billenpons" was maar ik snap hem! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy,
    Ontzettende mooie kaart!
    Prachtige kleuren.
    Creative Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Wendy, een heerlijk romantisch, zoet kaartje weer!! Prachtige details en schitterend ingekleurd! Tja wat kan ik er nog meer van zeggen! Perfect!!! Gezellig weekend gewenst!!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig geworden hoor je kaart.
    Echt super romantisch om te zien.

    Groetjes Esther

    p.s hier schijnt ook de zon.haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Wendy!
    en wat een mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart, alles past heel mooi bijelkaar en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje! En een heel leuk stempeltje Je hebt hem heel mooi ingekleurd! Wij vinden jouw kaartje heel erg leuk En het geeft een heel leuk effect

    Groetjes larissa & AStrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en romantisch kaartje in prachtige kleuren!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supper mooie kaart Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wendy,

    Wat een schattig kaartje! Het meisje vind ik helemaal super, mooi gecombineerd met de bloemetjes en parels. Ik snap helemaal waarom de stempel een favoriet van je is!

    Fijn weekend alvast, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig, romantisch kaartje Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat een prachtige kaart!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Wendy, zo zeg wat een prachtige kaart, het lijkt wel een schilderijtje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuuw wat een schitterend kaartje
    en jij ook een hel fijn weekend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Wendy,

    Wat een schitterende, romantische kaart zo! Ik vind de diepte in je kaart erg mooi gelukt, dat ziet er leuk uit! Ik vind deze stempels ook helemaal super! Doet me ook denken aan de kleine kaartjes, die je vroeger op de basisschool kon 'verdienen'! Dat was ook wel eens Sarah Kay en had helemaal die leuke sfeer! Je hebt de kaart perfect afgemaakt, met heerlijke kleuren, mooie bloemen en kantjes! Prachtig!
    Een heel fijn weekend gewenst!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt prachtig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy, we zijn het weekend weggeweest vandaar mijn wat late reactie. Hij is weer prachtig hoor, schitterend gedaan zo met die kantjes en de verdere versierselen.
    Erg mooi.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Wendy, dit is weer een juweeltje geworden.
    Sarah Kay blijft één van mijn favorieten.
    Je kleurt ontzettend mooi!
    Welke nummers van derwent gebruik jij voor het inkleuren van het gezicht?
    Dat blijf ik toch lastig vinden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    Wat een lief kaartje, hele mooie kleuren.
    Kijk even op mijn blog, daar staat de Stylish Award voor je klaar.

    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,
    Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt. Ik wilde je nog even bedanken voor al je lieve reacties op mijn kaarten. Ik schaam me diep dat ik (te) wijnig van mezelf heb laten horen de laatste weken, maar ik heb het echt zo mega druk gehad en heb het nog steeds heel erg druk. Dat is natuurlijk geen excuus, maar dan weet je in ieder geval hoe het zit;)

    Lieve groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    ik heb vandaag je blog ontdekt en ik vind dat je prachtige dingen maakt. Ik ben alvast je volger geworden ;-) Dit kaartje is echt super!

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen