woensdag 4 augustus 2010

Stylish blogger Award gekregen!

Hallo allemaal,

Van Marianne en Gemma heb ik deze lieve award gekregen! Heel erg bedankt dames ik ben er erg blij mee!
Nu is het de bedoeling dat ik 5 stylishe dingen over mijzelf vertel. Pfff, weet je hoe moeilijk dat is haha? Wat scrappen betreft kom ik vaak weer terug op de romantische stijl. Ben namelijk gek op kantjes, pareltjes en bloemen. Maar toch vind ik het ook erg leuk om af en toe eens wat anders te proberen. Qua kleding heb ik een vrij brede maak, het ligt erg aan mijn bui en waar ik naar toe ga. Maar het liefst draag ik denk ik toch spijkerbroeken met een fleurig tuniekje.
Naast scrappen is wandelen in de natuur ook iets wat ik heel erg graag doe en dan het liefst op de veluwe (waar ik vandaan kom). Remco en ik gaan bijna ieder weekend wel een keer naar het bos. Verder lees ik ook nog erg graag. En dan het liefst thrillers van Nederdse schrijfsters zoals bijvoorbeeld Simone van der Vlugt, Loes den Hollander en Marion Pauw. Als ik de tijd heb kan ik hun boeken vaak in een ruk uit lezen, heerijk!
Wat inrichtng betreft houd ik erg van klassiek en ook wel van landhuistijl. Beige, bruin en gebroken wit vind ik erg mooie kleuren voor in huis.
Hopelijk heb ik zo genoeg dingetjes verteld over mijn smaak en stijl en wil ik de award graag doorgeven. Het is eg lastig kiezen omdat iedereen zoveel moois maakt maar ik heb mijn best gedaan om toch een keuze te maken. Het zijn geworden: Agnes, Marjan en Astrid.
Van harte gefeliciteerd dames jullie verdienen het absoluut!

Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Wow, dank je wel Wendy, helemaal te gek, ga hem gelijk op mijn blog zetten, lief van je.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk Wendy! Ik voel me vereerd!
    Dank je wel en ik ga hem natuurlijk ook weer doorgeven, al is dat wel moeilijk!!!! Zoals je al zegt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy Gefeliciteerd met je Award.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!

    Wat leuk is dat hè, als je zo'n stukje waardering voor je creaties krijgt.
    Geniet ervan; het is je gegund.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Wendy, Nou meis je verdient hem ook echt hoor! Je maakt echt prachtige dingen en je blog "groeit" met de dag, erg leuk om te zien!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen