woensdag 4 augustus 2010

Vintage doosje




Hallo allemaal!

Omdat de beste vriendin van mijn moeder zaterdag haar 60e verjaarag viert heb ik voor haar een doosje gepimpt in vintagestijl. Ik weet dat ze erg van deze stijl houdt. De kaart met de afbeelding van het meisje heb ik dan ook van haar gekregen laatst.Het is een echt vintagekaartje, op de achterkant kon je namelijk zien dat hij in de jaren 40 verzonden was. Ik vond het daarom extra leuk om deze kaart te gebruiken. Het dessinpapier waar ik dit doosje mee beplakt heb is van Creamotion, paradise bird. Ik vond deze lijn er erg geschikt voor.

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties! Bedankt weer voor je bezoekje op mijn blog!

Fijne avond verder!

Liefs,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Wendy en wat gaaf om zo´n oude kaart te kunnen gebruiken. Dat maakt het extra vintage. Ik vind het heel moeilijk om iets in die stijl te maken. Het lukt me op de een of andere manier niet echt.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden hoor Wendy!!
    Mijn complimenten!

    Lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is heel erg mooi! ze zal er zeker heel blij mee zijn! En bedankt voor je compliment op mijn blog!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende vintage doos, een echte beauty!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je doosje is heel mooi geworden in de vintage stijl, prachtig,
    en gefeliciteerd met je award
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en super origineel is dit doosje, daar zal ze vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, schitterend en wat leuk dat je hiervoor een echte vintage kaart hebt kunnen gebruiken, is weer wat anders dan een prentje van internet.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuuuw wat is dit schitterend wat zal
    ze daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Wendy, Schitterend gemaakt! Dat vintage is echt wel jouw ding he! Knap hoor! Weet zeker dat de dame voor wie je het gemaakt hebt helemaal blij wordt van dit prachtige doosje! Leuk detail de echt oude kaart!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtig gemaakt zeg!
    Het is echt in een vintage stel gemaakt, echt super kleuren en een heel mooi plaatje.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi vintage doosje, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doosje! Heel erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel, heel mooi!! Wat een prachtig gemaakt doosje, daar gaat zij blij mee zijn! Mooi plaatje, dat het echt oud is maakt het doosje nog meer uniek.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi cadeau!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige doosje is het geworden. Via via kwamen we op je blog. Wat een mooie creaties maak jij. Wij zijn meteen je volger geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig doosje Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje, wat GAAF !!!!!
    Ik klik je blog aan en lig meteen met m'n kinnebak op het toetsenbord.
    Hier gaat ze ongetwijfeld héél erg blij van worden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,
    Pas nu zie ik deze prachtige doos. Die heb je werkelijk super gemaakt en de jarige vast erg verrast!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend hoor! Helemaal op en top vintage!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen