maandag 13 september 2010

Heartfelt thanks


Hallo Allemaal!

Hopelijk hebben jullie allemaal een goed weekend gehad. Ik ben vrij druk geweest dit weekend maar heb nog wel even een kaartje kunnen maken gelukkig.

Toen ik deze afbeelding van dit jongetje op internet zag was ik meteen verkocht en wilde er direct een kaart van maken. Ik vind hem zo schattig!
Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt van het vintageblok van de Action. De tekststempel is van Hero Arts. Verder heb ik de kaart nog versierd met parels, kant en een swirl.

Ik wens jullie nog een fijne avond en ben weer erg benieuwd naar de reacties.

Liefs,
Wendy

30 opmerkingen:

  1. Wow Wendy, wat een plaatje weer! Echt schitterend gemaakt en inderdaad een erg lief ventje! Je mag echt trots zijn op jezelf, in zo'n korte tijd heb je al zo'n eigen stijl ontwikkeld, super!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wendy dit is erg mooi zeg, inderdaad een lief jongetje, ik vind hem helemaal leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy,
    Hier heb je weer een prachtig kaartje gemaakt! Ja, dat jongetje steelt zo je hart (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw Wendy wat is dit en schitterend
    kaartje en het plaatje is erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig vintage kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Een schitterende kaart, net een klein schilderijtje!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vintage kaartje Wendy!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een schitterend kaartje Wendy, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow Wnedy, wart een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! Prachtige kaart, met zulke mooie en romantische details. Het plaatje is inderdaad wel erg schattig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wendy!!
    helemaal geweldig!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy

    Heel mooi, wat een schattig ventje! Hele mooie vintage kaart.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje is dit zeg! Heel mooi dat koppie is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Wendy,

    Prachtige kaart is dit, het is een super schattig plaatje en de bloemen er voor vind ik ook heel mooi. Bijzonder zo! Goed dat het toch nog gelukt is een kaartje te maken dit weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Wendy, wat een prachtig kaartje weer! Echt schitterend gemaakt en inderdaad een lief jongetje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, gewoonweg schitterend, wat een prachtige kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej hej,
    Hélemaal into the vintage!
    Je blijft me verbazen met je veelzijdigheid.
    Dit is een erg lief kaartje geworden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje...
    Prachtig!
    Mooie abeelding!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Dat kleine jongetje is superschattig! Mooi kaartje heb je er mee gemaakt!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,
    Je heb hele leuke kaarten gemaakt.
    Ik ben gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww, een geweldig kaartje Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie nostalgische kaart!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wendy,
    hier ben ik weer. Ik heb je getikt en ik hoop dat je mee wilt doen. Kom je even kijken op mijn blog?
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wendy!!!
    wat een prachtige kaart heb jij gemaakt !!!
    echt super.

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy,
    Er ligt een leuke verassing op je te wachten op mijn blog.
    Ga vlug naar mijn blog en kijk gouw.

    http://kaartenshoppatricia.blogspot.com
    Lieve groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig vintage kaartje en het jongetje is echt TE schattig!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een super mooie kaart met die swirls.
    prachtig papier en kortom echt een beauty.
    dus je komt ook bij tante brocante?

    BeantwoordenVerwijderen