zaterdag 4 september 2010

Zonnig kaartje en candy gewonnen!


Hoi Allemaal!
Doordat het de laatste dagen gelukkig weer wat zonniger is had ik gelijk zin om een zomers kaartje te maken. Ik vond dit afdrukje van The Greetingfarm er goed bij passen. Het dessinpapier is van My Minds Eye (Ohlala), dit blijf ik een mooie lijn vinden omdat het zulke vrolijke kleurtjes zijn.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de vlinderpons en nestablities van Spellbinder.
Op sommige randjes en op de vlinders heb ik stickles aangebracht. Verder de kaart nog wat afgewerkt met lint, plaksteentjes en bloemen.

Deze week heb ik een mooie prijs gewonnen bij de verjaardagscandy van Durvina . Gisteren kreeg ik het pakketje al thuis en ik ben erg verwend met mooi papier, afdrukjes en allemaal leuke scrapspulletjes om mijn kaarten mee te versieren. Het is zo leuk om zo'n pakketje te ontvangen (en uit te pakken!), hartelijk bedankt Durvina!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en wens jullie nog een heel gezellig weekend verder!

Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. wat een lieve zomerse kaart wendy, heel mooi gemaakt, en nog gefeliciteerd met het winnen van de candy bij durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een mooi en lekker zomers kaartje en wat heerlijk dat die zon weer even schijnt!
    Mooi afgewerkt, o.a. met die bloemen met de mooie hartjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een fris en vrolijk kaartje Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Wendy!!
    Zeker mooi papier.
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Meis, als je hier niet vrolijk van wordt!! hihi! Prachtig kaartje weer,dit papier blijft ook mijn favoriet! Enne...laat die zon nog maar even blijven hoor! Nog van harte gefeliciteerd met je candy! Heel veel plezier ermee! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad een zonnige kaart, ziet er mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi en lief kaartje
    je krijgt het er gelijk weer lekker warm van

    ge hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit is zeker een zonnige kaart, heel mooi.
    gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig en schattig kaartje is dit, en gefeliciteerd met je gewonnen candy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk en vrolijk kaartje! gefeliciteerd met je prijs!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Wendy,

    Ik vind hem helemaal leuk, jouw kaartje! Heerlijke kleurtjes en prachtig papier! Ohlala! Die stempel past er perfect bij, heel mooi gemaakt weer!
    Zag je naam bij de candy al staan, geweldig leuk zeg! Gefeliciteerd en veel plezier met de spulletjes!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk en gezeliig kaartje. Mooi papier en leuke stempel. gefeliceteerd met het winnen van de candy. Altijd leuk om iets te krijgen.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Durvina. En je kaartje is super schattig, we krijgen gelijk weer zin in de zomer!!

    groetjes, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ontzettend mooi kaarje heb je gemaakt lekker fleurig, mooi afdrukje heb je gebruikt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy ,

    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Heb gelijk rond gekeken bij jou! En super kaartjes vooral die vintage ben ik gek op.
    Ben gelijk volger van jou geworden.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy!
    Gefeliciteerd met je prijs, wat een heerlijk zonnig kaartje heb je gemaakt. Past helemaal bij het weer van dit moment.
    Groetjes en een fijne zondag.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Wendy, wat een leuk zomers kaartje heb je weer gemaakt. Mooi papier en een prachtige stempel.
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje weer. Leuk papier he! Gefeliciteerd met je prijs. Veel plezier met de spulletjes.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk kaartje Wendy, Daar wordt je vrolijk van! Veel plezier met je gewonnen candy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wendy,
    Ik had al op Durvina's blog gezien dat je gewonnen hebt (-: GEFELICITEERD!
    Lekker die zonnige dagen, daar past jouw vrolijke kaart heel goed bij! Leuke stempels ook.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie kaart Wendy!!!
    Veel plezier met de gewonnen candy, is dat ff boffen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, wat een leuke kaart is dit! Bedankt voor je reactie bij mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, heerlijke kleuren!
    En nogmaals heel veel plezier met je spullen.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je gewonnen candy en je kaart vind ik helemaal super!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hej Wendy,
    Wat een prachtige kaart!
    En van harte gefeliciteerd met je candy.
    Spannend hè, zo'n pakketje uitpakken.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een schitterende kaart.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooi zomers kaartje en gefeliciteerd met je candy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wendy,

    Wat een vrolijk kaartje! En gefeliciteerd met het winnen van de candy, dat is zeker leuke post!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. er staat wat te wachten op mijn blog voor je :-)

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wendy, leuk dat je morgen ook komt, leuk ook dat we elkaar dan eens ontmoeten.
    1 blogmaatje heb ik zaterdag voor het eerst ontmoet en zij komt morgen ook.
    Tot morgen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een lekker zomers kaartje, heerlijk die felle kleurtjes! En wat een enorm leuk stempeltje..die gaat zeker op mn "daar moet ik nog voor sparen lijstje" ;-)

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy,

    je kaartje is heel leuk en gefeliciteerd met je prijs, geniet ervan!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen