vrijdag 22 oktober 2010

En nog een kerstkaart...


Hoi Allemaal!

Het is toch weer een kerstkaart geworden. Deze keer had ik zin in een nostalgisch kerstkaartje. Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van DCWV paper.
De afbeelding heb ik van Internet gehaald.De ronde tekststempel komt van het Kruidvat. De randjes heb ik bewerkt met distressinkt, stickles en een paperdistresser. En verder heb ik o.a. nog bloemetjes, kant en knoopjes gebruikt om mijn kaart mee te versieren.

Ik wens jullie allemaal een heel leuk (en hopelijk droog) weekend!

Veel liefs,
Wendy

27 opmerkingen:

  1. Hej Wendy,
    Wat een heerlijk nostalgisch kaartje is dit geworden!
    Hélemaal mijn smaak; erg mooi versierd trouwens.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooh Wendy een echte vintage kerstkaart!!!
    Heel mooi!!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou droog zullen we het niet houden denk ik. Je kaartje is erg erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart!! Ik zit er echt van te genieten, Wendy! Ik zie zoveel... mooi, je omgevouwen subtiele hoekje... en die kristallen en... en... prachtig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! En erg leuk met dat omgekrulde papier.
    Prettig weekend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is dit nostalgische kaartje in die warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,

    Heel mooie kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee meis!! Wat een super kaart weer! Je hebt al echt een eigen stijl ontwikkeld knap hoor! Ik herken je kaartjes al gelijk! Ben van de week ook naar het kruidvat geweest maar kon geen stempels vinden..... Heel fijn weekend ook gewenst en tot volgende week, heb er zin in! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje heb je gemaakt,
    fijn weekend

    groetjes sandra

    p.s.
    mooie profiel foto en heb je al zin in volgende week?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel mooi kaartje Wendy. Prachtig gemaakt zo.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje is het geworden. Leuk zo'n nostalgisch kaartje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Wendy, heel mooi geheel.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,
    Jeetje, wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Krijg je toch direct een warm-wishes-gevoel van!

    Heb je trouwens een nieuwe foto op je profiel gezet? Heel mooi!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige, nostalgische kerstkaart, ziet er schitterend uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi gedaan en wat een gaaf plaatje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy, jij ook bedankt voor je leuke
    reactie! Even op deze manier antwoorden op je vraagje: de takjes zijn stansjes van Crealies, nog niet zo lang geleden nieuw uitgebracht.

    Helaas is je wens voor een droog weekend niet uitgekomen... :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Een heel mooi nostalgisch kaartje Wendy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wat een gave kaart heb je gemaakt, prachtig gedaan. Wil je verklappen waar ik de afbeelding kan vinden? Ik vind hem zo mooi.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy !

    wat een prachtige kaart. Iets heel anders dan met een stempel maar deze vintage afbeeldingen vind ik ook erg leuk.

    groetjes


    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb even een poosje niet kunnen kijken op je blog, maar wat een mooie kaarten staan er weer op. Super, deze vintage kaart. Echt mooi gemaakt.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Wendy,

    Helaas, het was geen droog weekend, maar voor mij heeft dat de pret niet mogen drukken! Hopelijk heb jij je ook lekker vermaakt, misschien met nog wat knutseluurtjes?
    Wat een mooie kerst kaart deze, heerlijk nostalgisch inderdaad! die glazen kralen vind ik er super mooi bij en leuk plaatje! Mooi gemaakt!!
    Fijne week!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een super mooie kerstkaart en plaatje met een prachtige vintage look

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige en nostalgische kaart.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie nostalgische kaart Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen