maandag 4 oktober 2010

Kerstkaartje en een award



Hallo allemaal!

Helaas heb ik de laatste tijd niks nieuws kunnen plaatsen op mijn blog door drukte en een korte vakantie naar Denemarken (Legoland). Maar gelukkig kan ik dan nu weer mijn laatste kaartje aan jullie laten zien.
Het is een labelkaart geworden welke ik al vaak op internet voorbij heb zien komen. Ik wilde hem nu toch eens zelf gaan maken omdat ik het een erg leuk model vind. Het kerstpapier komt van een blok van Kruidvat. Verder heb ik de kaart "gepimt" met kant,steentjes en uitgestanste sneeuwsterren. Er zijn verschillende werkbeschrijvingen van deze kaart te vinden op Internet, als je er interesse in hebt dan kan ik je wel een link sturen.



Deze award heb ik vorige week gekregen van Patricia, wat ik heel erg leuk vind natuurlijk!
Nu is het de bedoeling dat ik 3 dingen noem die ik erg graag doe. Dat is voor mij niet zo moeilijk omdat veel meer dan 3 dingen zijn. Maar ik zal er 3 noemen.
1. Scrappen en creatief bezig zijn. Als ik dit een tijdje niet doe mis ik het ook direct. Ik kan er een hoop in kwijt en het is voor mij ook een vorm van ontspanning.
2. Wandelen in het bos. Ik ben gek op het bos, iedere week gaan mijn vriend en ik wel een keer naar het bos. Vooral deze tijd van het jaar is zo prachtig door de mooie kleuren.
3. Shoppen, en dan het liefst hobbywinkels, kledingwinkels of interieurzaken. Gewoon lekker rondsnuffelen. Af en toe naar een rommelmarkt vind ik ook super leuk!
Ik mag deze award nu doorgeven aan 5 andere bloggers. Dit is natuurlijk heel moeilijk. Maar ik heb er toch 5 kunnen kiezen, ik geef hem door aan:
Marianne
Judith
Marit
Caroline
Stempelfreaks
Dames, veel plezier met de award!

Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag en ben weer benieuwd naar de reacties!

Liefs,
Wendy

27 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden Wendy!!
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kerstkaartje! Ik heb ook net een kaartje met dit papier gemaakt. Gefeliciteerd met je award!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit mooi en gefeliciteerd met
    je award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Super mooi Wendy en heel erg gefeliciteerd met je award.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een mooie kaart, ik wil dat linkje wel! Ik mag wel eens beginnen aan de kerstkaarten! En bedankt vor je lieve berichtje bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kerstkaart en gefeliciteerd met je award!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit originele kaartje, en gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart is dit zeg!!
    en gefeliciteerd met je award!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee meis!Zo weer terug van vakantie!? Hoor de verhalen nog wel maar het zal vast heel leuk zijn geweest! Je kaartje ziet er weer super uit! Leuk model! Oooo, ik moet toch ook echt aan de gang met mijn kerstkaarten...tijd tijd tijd zucht! Van harte gefeliciteerd met je Award! Je hebt hem dubbel en dwars verdient meis! Heel erg bedankt dat ik hem ook van je mag ontvangen! Ik zal hem snel op mijn blog plaatsen! Fijne dag nog! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst gefeliciteerd met je award.
    Je kaart vind ik erg leuk georden zo in het blauw.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat apart, en ook nog eens prachtig, erg verfijnd zo met dat kant.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wendy mooie kleur geweldig.
    Gefeliciteerd met je award.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig gemaakt wnedy en gefeliciteerd met je award xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Wendy, leuk dat blauw en al die kantjes! Gefeliciteerd met je award! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,
    Een mooie kerstkaart met dat blauw. En gefeliciteerd met je award. Je hebt hem verdient hoor.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie romantische kerstkaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Wendy,

    Mooie kerstkaart! En....bedankt voor de award!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beeldschoon kaartje Wendy, mooie kleuren en een heel mooi model! Gefeliciteerd met je award.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een beeldschoon kaartje wendy dat er heel sierlijk uitziet.
    ook nog gefeliciteerd met een terecht verdiende award, want je maakt mooi dingen.
    ik wil dat linkje ook wel.
    je hebt mijn email prive.
    gr van an

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Wendy,

    Yihoe!!! Gefeliciteerd met je award en leuk wat meer over je te lezen! Mooie kaart ook, leuk met zo'n insteekvakje en mooie kleuren! Dat kant er bij past ook helemaal super!
    Fijne dag, het zonnetje schijnt hier, hopelijk bij jou ook!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart zeg!Mooie kleuren he. Ik heb ook dat blokje gekocht bij het kruidvat. Gefeliciteerd met je Award. Jij bedankt voor het doorgeven he!! We zijn er super blij mee.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Wendy,
    Gefeliciteerd met je award!
    En wat een heerlijk Icy~Blue kaartje is dit geworden.
    Hopelijk is de accu weer helemaal opgeladen na zo'n lekkere tijd in Denemarken.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy,

    Wat een mooie kerstkaart, heel stijlvol met dat kantje! En dankjewel voor de award! Ik heb hem net op m'n blog geplaatst!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dank je wel Wendy, voor de award. Hij staat op mijn blog (-:
    Ik kom gauw weer kijken, veel plezier bij het maken van je volgende creatie!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy!!!
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    ik vind hem erg origineel.


    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen