zondag 10 oktober 2010

Under the tree


Hallo Allemaal!

Dit keer is het weer een kerstkaartje geworden. Ik heb er namelijk nog niet zoveel gemaakt en voordat je het weet is het al zo ver.
Het papier dat ik gebruikt heb is van een blok van DCWV paper " Once upon a time".
Helaas komt de rode kleur op de foto wat anders uit dan in het echt... Ik heb Tilda en de boom ingekleurd met de Derwentpotloden en de sneeuw heb ik gemaakt met een "sneeuwpen". Deze pen heb ik pas geleden gekocht en ik had er nog nooit mee gewerkt, het resultaat vind ik erg leuk. De kaart heb ik verder versierd met uitgestanste sneeuwsterren, stickles, brads en plaksteentjes.

Ik wens jullie allemaal nog een gezellige zondag en ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs,
Wendy

24 opmerkingen:

  1. hoi,

    superrrrr mooie kaart !

    groeten,
    margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Prachtig kaartje, ineens viel mijn oog op het oorbelletje!! Schitterend.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Wendy leuk die besneeuwde bomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart Wendy, prachtig zo met de bomen en het sneeuw.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai meis! Wat een super kaart weer! Het schitterd er van af!! Leuk je sneeuwpen! oo, ik moet ook echt snel beginnen met mijn kerstkaartjes, maar er komt steeds wel weer iets anders tussen...Geniet nog even lekker van je zondag, wie weet zie ik je vanmiddag nog wel in het bos? Ik ga een bosrit maken. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wendy!! wat een prachtige kaart!! Die oorbellen van Tilda zijn echt een superdetail!!
    en die bomen met die nepsneeuw! Je komt direct in winterstemming ;-)


    groetjes


    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,
    Leuk is die geworden. En haar oorbelletje viel mij direct op, wat schattig!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstkaart, leuk de sneeuw op de kerstbomen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart. Leuk die besneeuwde kerstbomen.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kerstkaartje Wendy. Heel leuk gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan Wendy, die sneeuwpen is super hoor. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Wendy!! Mooi ingekleurd en met zulke leuke subtiele details!
    Het kaartje hiervoor is trouwens ook erg mooi!
    Ik moet weer helemaal in scrapmodus komen na mijn vakantie...het kriebelt al wel.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hej Wendy,
    Een heerlijke kerstkaart is het geworden.
    Ik weet niet hoe de rode kleur in het echt uitviel, maar om eerlijk te zijn, vind ik 'm zo al super.
    Je kleurtechniek vind ik echt mooi.
    Ik krijg al helemaal zin in kerst!

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een mooi kaartje is dit weer geworden!!!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een leuke kaart wendy met die sneeuw bomen.
    erg mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super-kerstkaartje Wendy, de besneeuwde vind ik helemaal geweldig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat een leuke kaart, je ziet het weer bij iedereen komen, ik bedoel natuurlijk de kerstkaarten.
    Wat heb je voor sneeuwpen?

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen