zaterdag 16 oktober 2010

Winter Tilda


Hallo Allemaal!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartjes, wordt daar altijd zo blij van!

Dit keer heb ik weer een kerstkaartje gemaakt met een Magnoliastempel. Ik heb haar ingekleurd met de Derwentpotloden. Dit jaar heeft het Kruidvat erg leuke scrapspulletjes voor de kerst! Ik heb dit papier daar vandaan en de tekststempel waar ik de tag mee heb gemaakt. Ook de paarse plaksteentjes komen daar vandaan. Dus een tip voor iedereen die dat daar zelf nog niet had ontdekt.
De randjes van het papier en de afdruk heb ik bewerkt met distressinkt en stickles.
Verder de kaart nog versierd met bloemen kant en steentjes.

Wat een herfstachtige weer is het vandaag! Maar wel ideaal om te freubelen haha. Ik denk dat ik dat dan ook nog zeker ga doen dit weekend.
Allemaal een heel fijn weekend en ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!!

Liefs,
Wendy

29 opmerkingen:

  1. Schitterend!! Wat heb je haar mooi gekleurd met de Derwents! En mooie, kleine details om te bekijken, super!
    Goede tip van jou, ik koop ook wel eens spulletjes bij Kruidvat,

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wendy, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, en inderdaad heb ik ook ingekocht bij het Kruidvat. De kleuren van je kaart zijn helemaal mijn favoriet. Geweldig. Fijn weekend.
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wendy !!

    Het is inderdaad echt herfst vandaag!! De regen slaat tegen de ruiten ;-)
    positief is dat we zo weer echt tijd hebben voor het maken van kaartjes hé.

    Ik moet zeggen dat ik deze echt heel erg mooi vind.Prachtige ingekleurd, hele mooie papiertjes gebruikt!!

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi wendy, jaa die is echt heel mooi, bekent afdrukje hihihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje in deze lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaart, geweldige kleuren bij elkaar.
    De stempel heb ik ook (was één van mijn eerste Magnolia's) en vind hem altijd nog mooi.
    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart! Mooi papier, leuke details en de glitters lijken ook heel mooi.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt een topper geworden hoor je kaart.
    Ik vind hem heel mooi geworden.
    Bedankt voor de tip ook.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig. Helemaal mijn kleuren.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het weer een supermooi kaartje Wendy!!
    Mooi, die "koele" kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Wendy, Wat een plaatje weer! Met dit kaartje kom je toch al echt in de herfst/winter stemming hoor! Super mooie details weer en heerlijk al die glitters! Prachtige kleurcombinaties en erg mooi papier!!
    Gewoon super dus!! Fijn weekend meis en ik zie je snel weer! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje helemaal TOP!!
    Prachtige kleuren en zo leuk met al die fine glittertjes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt ook een prachtig kaartje gemaakt zeg. Erg leuk papier he.
    Fijn weekend.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje, hele lieve kleurtjes...
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Wendy!!
    Ik heb ook de stempels gekocht bij het kruitvat ze zijn leuk he.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie herftskaart heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Wendy!!

    Groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,

    Oh ik dacht écht dat ik ook uw blog volgde, en ik vond me niet terug bij uw volgers, dus nu sta ik er wel hoor, hihi,

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    zo'n leuk kaartje, ik ben daar ook een voorraadje papier, lintjes,... gaan kopen ;-)
    Die paarse tinten zijn echt mooi!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig leuk en mooi kaartje! Leuk stempeltje en mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik word helemaal blij van jouw kaartjes! deze is ook weer zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje Wendy, super papier, ik heb het ook gekocht.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hej Wendy,
    Wat een snoepie van een kaart.
    En hélemaal mijn kleuren!
    Laat die knusse tijd maar komen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow, prachtig kaartje!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy!

    Mooie kaart heb je gemaakt, wat staat ze daar te waaien in de wind, die arme meid, zeg, ha ha!! Tja, zulk weer was het zaterdag inderdaad, maar ik hoop dat je gister lekker van het zonnetje hebt kunnen genieten! Mooie nieuwe profielfoto zie ik! Leuk!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schitterend kaartje is het geworden.
    mooie zachte kleurtjes en de randen met glitter.
    ook tilda is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen