woensdag 3 november 2010

Cadeautasje


Hoi Allemaal!
Afgelopen zaterdag ben ik samen met een aantal andere "scrapdames" bij Sandra geweest. Zij had namelijk een hele leuke scrapdag georganiseerd! We hebben lekker met z'n allen zitten freubelen, dat was erg gezellig! Sandra had het voorstel om allemaal hetzelfde tasje te maken waar zij het patroon van heeft. Het is een heel leuk model maar helaas heb ik hem nog niet af kunnen krijgen. Zodra ik hem klaar heb zet ik hem natuurlijk direct op mijn blog!
Dit tasje van de foto (met chocolaatjes) had ik voor Sandra gemaakt als bedankje voor de scrapdag. Was erg grappig want Sandra had zelf ook nog voor iedereen een leuk doosje met chocolaatjes gemaakt.


Hopelijk kan ik snel de tijd vinden om het tasje van zaterdag af te maken zodat jullie hem ook kunnen zien.
Allemaal een hele fijne avond verder en bedankt voor het langskomen!!

Liefs,
Wendy

22 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeau tasje wendy mooi papier heb je gebruikt.
    Daar zal sandra vast heel blij mee zijn.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk tasje Wendy, ik zie al uit naar je creatie.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai vriendin! Ja gezellig was het he zaterdag! Je kadootje voor Sandra is erg leuk geworden en lekker, hihi!! Altijd leuk om een kleinigheidje te geven en dan zo leuk verpakt, Super! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk tasje!
    En fijn dat je zo'n gezelllige dag hebt gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kadootje heb je gemaakt,het blijf leuk om kadootjes te maken.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit tasje is al een cadeautje op zich! Erg mooi, hoe zal je andere tasje eruit zien??
    Ik ben benieuwd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi tasje! Leuk om cadeau te krijgen.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig tasje zeg. Leuk idee. Zeker erg gezellig zo met z'n allen heerlijk freubelen.
    Groetjes AStrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doosje had je aan Sandra gegeven, nou ik heb mijn doosje ook nog niet klaar

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend je tasje, ik ben heel nieuwsgierig naar je creatie van zaterdag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy,
    Ik zag al bij Sandra de leuke foto's van jullie gezellige dag! Had er zelf ook graag bij willen zijn, maar ja, de afstand...
    Een leuk bedankje heb je gemaakt! Dit model heb ik ook eens weggegeven, misschien plaats ik er nog een foto van op mijn blog.
    Het model tasje dat jullie zaterdag hebben gescrapt heb ik bij Sandra gezien. Nu ben ik toch erg benieuwd naar jouw resultaat (-:
    Succes met de afwerking!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er leuk uit Wendy!!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,
    Dit doosje is al prachtig en ook ik ben benieuwd hoe jij het leuke tasje/doosje hebt gemaakt.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is dit originele tasje met jummie inhoud

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy

    Nee ik heb hem ook nog niet klaar maar wil hem volgende week toch wel af maken want ik vind hem erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy,

    Héél leuk tasje had je mee , benieuwd naar uw creatie van bij Sandra.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Wendy,
    Wat een lief en rustig tasje heb je gemaakt.
    Heel mooi.
    Leuk voor Sandra dat ze zo verwend is door de scrap~dames.
    Ik ben erg benieuwd naar je resultaat.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit tasje is prachtig wendy en op zich al een cadeautje.
    echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi

    het was super gezellig!!

    leuke creaties maak je,ik ga meteen volger bij je worden!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk tasje !!

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen