zaterdag 13 november 2010

Eindelijk af!


Hallo allemaal!

Eindelijk heb ik het tasje van de gezellige scrapdag bij Sandra kunnen afmaken. Ik moest de zijkantjes nog in elkaar zetten en het tasje verder nog wat versieren.
Het is een erg leuk tasje om te maken maar er gaat wel heel veel tijd in zitten, vooral omdat je ook de binnenkant bekleed met papier. Dit hoeft natuurlijk niet maar het geeft wel een leuker effect.



Ik heb nog geen bestemming gevonden voor het tasje dus ik denk dat ik hem eerst even op mijn scrapkamertje zet. Het is natuurlijk ook leuk om cadeau te doen met bijvoorbeeld chocolaatjes er in. Nou, ik denk er nog even over na haha....

Super leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog. Ben erg benieuwd naar de reacties op het tasje.

Fijn weekend!!
Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Ohhh Wendy, wat is hij mooi geworden, het was het wachten waard.
    Super.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... Wendy!! Wat een beauty!! Zo mooi, lief en romantisch, ook door het papier. Niet te, net goed! Snap dat dit flink wat tijd kostte, het moet natuurlijk ook nog netjes en allemaal recht.Je hebt eronder trouwens ook een schitterend kleedje. Lekker nog even zelf van geneiten....

    Fijn weekend! Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Wendy, je tasje is super super geworden! Ik kan me voorstellen dat je hiervoor veel tijd nodig had - het resultaat is om trots op te zijn!
    Fijn weekend,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wendy!!

    Ik ben helemaal verliefd op je tasje :-)


    groetjes
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem mega-snoezig echt hij is heel erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow kan maar een woord bedenken, schitterenddddd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wendy

    nou ik vind het tasje schitterend geworden!!

    prachtig met dit papier!!

    fijn weekend!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi gemaakt, leuk model en schitterend papier heb je gebruikt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och schitterend!!
    Heel erg mooi!
    Mooi papier!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Wendy, wat een schitterend tasje!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Wendy, Wat is tie mooi geworden!!!! Ik heb hem nog op mijn tafel staan om af te maken...Maar hoop er ook snel mee verder te kunnen hoor, je hebt me weer inspiratie gegeven. Enne...zonde om weg te geven joh! Lekker zelf houden, staat denk ik super leuk op je kamertje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is superleuk leuk geworden Wendy, enne.....ik ben bijna jarig hoor, als je er vanaf wilt!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuw Wendy wat is hij super mooi geworden,
    ik heb hem nog niet klaar maar hoop dat ik hem volgende week kan afmaken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig zeg bij welke sandra heb je die gemaakt ! ga ik bij haar eens op haar blog kijken en naar het patroontje vragen bedankt alvast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig is hij geworden echt schitterend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Wendy,

    Wauw! Hij is echt indrukwekkend prachtig! Erg mooie kleuren en wat een werk lijkt me dit!! Super, zeg! Ik vind het kant rond het hengsel erg mooi! Vandaag weer een erg druilerige dag, dus misschien nog weer wat crea-tijd! Ik hoop ook nog wat tijd te kunnen vinden, ik heb veel leuke nieuwe aankopen gedaan op de beurs vrijdag en kan niet wachten er mee aan de slag te gaan, maar ik weet nog niet helemaal zeker of het lukt, krijg bezoek.. ook gezellig, maar toch, hihi!!!

    Liefs en fijne zondag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wendy,

    Prachtig is het geworden, hopelijk heb je er snel een idee voor,
    want weg laten staan, zou zonde zijn hoor!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy,

    da's echt een leuk tasje geworden, ik kan het goed geloven dat je hier veel tijd in gestopt hebt maar het resultaat mag er dan ook zijn, super!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauh wat een gaaf tasje zeg. Mooi gemaakt!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat is dit tasje ontzettend mooi! Ik kan me voorstellen dat er veel werk in zit, maar het resultaat is schitterend :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwww, wat mooi!!!!!
    Ik kan goed begrijpen, dat je wel ff goed nadenkt aan wie je dat geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUWWW wat een prachtig tasje echt zooooo mooi!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat prachtig is dit en ben er helemaal verliefd op.
    het papier is super en zo mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    Wat een leuk tasje...als ik jou was zou ik hem eerst zelf nog een tijdje houden inderdaad! Heerlijk om naar te kijken!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hej Wendy,
    Het kost dan even wat tijd, maar dan heb je ook wat.
    Hij is ontzettend mooi geworden.
    Weer eens wat anders dan een kaart.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kwam via via op jou blog,supermooie creaties.Ga je volgen.kom je ook een keer gezellig bij mij kijke??Lieve groet Yvon

    http://yvonnescrappage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ahhh in 1 woord SCHITTEREND gemaakt....:):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wowww, wat gaaf zeg!! Echt supermooi gemaakt en wat een werk zal je hier aan gehad hebben! Prachtig hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterend doosje! Prachtig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hooooi,

    had hier miss een patroon van me beste vriendin is vandaag bevallen en wil graag een cadeautje maken en vind deze echt super gaaf..

    liefs

    sanne_vos88@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen