zondag 7 november 2010

Lekker uitgewaaid, nieuw kaartje en award!!


Dit weekend zijn Remco en ik lekker 2 nachtjes naar Twente geweest. We zaten in een hotel in Boekelo. We hadden allebei zin om even lekker te relaxen en dat kon daar prima. Er was veel bos in de buurt dus we hebben echt een frisse neus kunnen halen, heerlijk!


Deze kaart heb ik van de week voor mijn schoonmoeder gemaakt, zij is over 2 weken jarig. Ik denk dat ze wel van deze stijl houdt, ik heb het kaartje ook niet al te druk gemaakt. Het papier komt van het vintageblok van de Action (voor de verandering haha...) en de afbeelding is uitgedraaid van internet. Ik heb dit idee een tijd geleden op een Engels blog gezien en wilde toen al eens zoiets maken. Ik vind het leuk omdat het in het midden wat drukker is en er omheen vrij rustig. Het geeft wel een mooi effect he? Ben benieuwd wat jullie vinden!


Deze award heb ik gekregen van Caroline! Heel erg bedankt Caroline, ik ben er heel blij mee!
Bij deze award is het de bedoeling dat je 3 dingen noemt die jou anders maken dan anderen. En ik mag de award doorgeven aan 5 andere bloggers.
1) Ik ben echt een gevoelsmens en probeer altijd zoveel mogelijk op mijn intuitie af te gaan.
2)Ben erg gek op vintagestijl en brocantespulletje, verzamel daar het liefst zoveel mogelijk van.
3)Als ik in de natuur ben voel ik me altijd goed, dit weekend was dan ook heerlijk. Het bos ziet er in deze periode ook zo prachtig uit en het ruikt allemaal zo lekker!

Ik vind het erg moeilijk om 5 bloggers te kiezen maar heb toch een keuze gemaakt, ik wil de award graag doorgeven aan:
Jolande
Eveline
Marjan
Anneke
Marianne

Ik wens jullie nog een hele gezellige zondagavond en wil jullie bedanken voor het langskomen op mijn blog!

Liefs,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje daar zal je schoonmoeder zeker hee; blij mee zijn en gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker zo'n weekendje weg, in het bos is het nu prachtig met de herfttinten.
    Je kaart is een beauty.
    Dank je wel voor de award, dit is de tweede deze week enhij staat in mijn sidebar, ik voel me vereerd.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wendy!!
    wat een schitterende kaart is dit!!
    en gefeliciteerd met je award.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n paar daagjes uitwaaien! En je hebt een heel mooi kaartje gemaakt. Gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wendy, wat lief dat je aan mij dacht!
    Dank je wel voor je blogaward.

    Ik vind je kaart en kleurcombinatie weer zo mooi!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ik denk dat ze je kaartje wel leuk zal vinden.Ik wel tenminste.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hoor dat uitwaaien. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor je schoonmoeder, geweldig. En van harte met je award.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n weekendje weg, en het was niet een zo'n slecht weer! Prachtig kaartje voor je schoonmoeder en gefeliciteerd met je award! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo wendy,

    Het bos ziet er koud uit, dus die frisse neus zal wel gelukt zijn zekers :-)

    Dat kaartje is prachtig gemaakt! dat gaat uw schoonmoeder zeker mooi vinden, denk dat schoonmoeders dat wel altijd leuk vinden, vintagestijl , niet?

    Proficiat met de award.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,

    Wat een leuke foto, zo in het mooi verlichte bos, heerlijk even een weekendje weg en een lekker frisse neus halen daar! Super! Gefeliciteerd met je award ook! En weer een prachtige kaart, erg mooie kleuren en die pareltjes rondom vind ik erg mooi!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker dat je bent uitgewaaid. Je kaartje is heel mooi! En gefeliciteerd met je award.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohh heerlijk het bos in lekker genieten.
    En je kaartje is prachtig heel mooi op elkaar afgestemd.

    gefeliciteerd met je award,

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy,
    Heerlijk, zo een rustig weekend, zeker in deze mooie omgeving!
    Je kaartje vind ik heel mooi, juist omdat het rustig is gehouden. Knap, trouwens dat je al zo vroeg bent met de kaart voor je schoonmoeder. Lukt mij maar zelden...
    Gefeliciteerd met je award, verdient!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk toch lekker ff weg, en wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hej Wendy,
    Gefeliciteerd met je award!
    En wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Inderdaad staat het erg mooi, dat het in het midden iets drukker is en dan er omheen lekker rustig.
    Een hele mooie keuze.
    En als klap op de vuurpijl ook nog even lekker het bos in!
    In deze tijd van het jaar mis ik de Veluwe altijd het meest.
    Alleen al hoe het er dan ruikt; zalig!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk even uitwaaien! Mooi kaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijk he om een paar dagen lekker uit te waaien.
    leuke foto van jou en wat heb je een schitterende kaart gemaakt zeg! daar zal je schoonmoeder heel blij mee zijn.ook de pareltjes zijn super

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n weekendje weg, fijn dat je lekker hebt genoten.
    En wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Wendy, van harte gefeliciteerd met je welverdiende Award! Wat lief dat ik hem van je doorgestuurd krijg! Zal hem van de week plaatsen hoor! Je kaartje is weer super en ik weet zeker dat je schoonmoeder hier heel blij mee gaat zijn! Wat een super leuke foto van jou zo in het bos! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je award. En je kaart is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen