maandag 29 november 2010

Van harte gefeliciteerd mams!!


Hoi Allemaal!!

Helaas heb ik,door drukte,even niet zoveel op mijn blog kunnen zetten de laatste paar dagen. Maar mijn laatste creatie kan ik jullie nu laten zien omdat mijn moeder hem heeft ontvangen. Mijn moeder is vandaag jarig en ik wilde een speciale kaart voor haar maken. Ik wist dat ze deze foto van ons samen erg leuk vond dus heb ik er een kaart van gemaakt.


Voor de binnenkant van de kaart heb ik een tekstje gebruikt uit het leuke "Scrapping Quotes" boekje van Paper&Pictures. Mijn vriendin Marianne had het boekje laatst voor mij gedownload en helemaal netjes ingebonden, erg gaaf! Verder heb ik de kaart versiert met swirls, bloemen, kant enz.
Mijn moeder was er erg blij mee, ze vond hem heel erg mooi zei ze!

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en nog een gezellige avond verder!

Liefs,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een mooie foto... glamourgirls...! Twee mooie dames en die heb je geweldig verwerkt op je kaart voor je moeder.
    Natuurlijk vond ze die mooi!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder!
    Wat heb je hier een prachtige kaart van gemaakt, mooie foto!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje! ik vind de foto echt super mooi, zo kan ze het kaartje neer zetten als jee fotolijstje :) Gefeliciteerd met je mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je moeder, en wat een prachtige kaart heb je gemaakt, geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is dit een super mooi kaartje, je moeder zal wel zeker heel ontroerd geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterned kaartje heb je met de foto gemaakt wat zal je moeder daar blij mee zijn en van harte gefeliciteerd met je moeder

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie, speciale kaart.
    mooie foto, deze kaart krijgt vast een ereplaatsje.
    gefeliciteerd met je moeder.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee meis! Van harte gefeliciteerd met je moeder! En wat is je kaartje super geworden! Het is net een schilderij! Kan me voorstellen dat je je moeder hier blij mee hebt gemaakt hoor! Een speciaal kado voor een speciale moeder... Liefs en tot snel! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,

    Oooh dat moet je moeder blij gemaakt hebben hé, zo een prachtfoto op een mooi verwerkte kaart, zo een lief gebaar van uw eigen kind, meer heeft een moederhart niet nodig hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    prachtig kaartje!!

    een hele leuke foto,leuk gemaakt!!

    gefeliciteerd met je moeder!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy,
    Gefeliciteerd met je moeder!

    Mag ik je dit compliment geven: jij lijkt wel Lady Diana, geweldig samen met je moeder!

    Deze zeer mooie en bijzondere kaart heeft je moeder vast ontroerd. Schitterend gemaakt!

    Veel groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor.
    Ik geloof zeker dat je moeder hier blij mee was en nog van Harte met haar.
    Dit kaartje krijgt ook een mooi plekje denk ik.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje daar zal je moeder wel blij mee zijn grt jans en nog gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat geloof ik dat ze er blij mee is ziet er ook super uit!!
    Gr Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy, Ik heb er maar een woord voor
    !!!!!schitterend!!!!
    en nog gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Erg glamourachtig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je moder zal wel heel blij geweest zijn met dit prachtige kaartje wendy.
    ook de binnekant ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, leuk en mooi hoor je persoonlijke kaart, je ziet er daar wel anders uit als op je profielfoto!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag! En ik kan me voorstellen dat ze erg blij was met jouw kaart: hij is namelijk schitterend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww, wat een prachtig kaartje Wendy!!
    Die krijgt vast een ereplaatsje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Wendy, heel origineel en super mooi! Als nog gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen