vrijdag 3 december 2010

Candybox

Hallo Allemaal!
Een tijdje geleden heb ik lekker een avondje samen zitten freubelen met Marianne en haar schoonzus Els. Eens in de zoveel tijd doen we dat met z'n drietjes en dat is altijd heel gezellig! Marianne kwam met het idee om de candybox uit de Magnolia Ink na te maken. Het is een erg leuk doosje om te maken.
Ik had hem al een tijdje in elkaar zitten maar moest hem alleen nog afwerken en versieren.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwentpotloden en de sneeuwsterren zijn gemaakt met een Martha Stewart pons. Deze sterren heb ik nog wat versierd met de sneeuwpen.
Verder heb ik het doosje afgemaakt met plaksteentjes,besjes,bloemen en lint.


Hopelijk wordt het niet meer kouder dit weekend, ik heb het weerbericht nog niet meegekregen. Ik wens jullie allemaal in ieder geval een heel gezellig weekend!

Liefs,
Wendy

29 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk geworden, heb hem ook al klaar inmiddels, maar is een beetje scheef, wat overigens niet opvalt.
    Het wordt spekglad zeggen ze.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Wendy! Lijkt me heel ingewikkeld om te maken.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wendy! Wat is tie leuk geworden!! Ik had hem natuurlijk al wel gezien maar nog niet met de versiersels erop! Super leuk, vooral die sneeuw op de sterren, moet ik onthouden, hihi! Wil je ook nog even een compliment geven voor je inkleuren, echt geweldig! Hoop snel weer samen aan de knutsel te gaan, gezellie!! Een gezellige (voice) avond gewenst en geniet even lekker van je weekend saampjes! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n gezelllig freubel avondje!
    En dan komt dit eruit rollen... heel mooi gedaan, Wendy! Dit is natuurlijk een supercadeautje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig is het toch om samen te knutselen,je hebt een prachtige candybox gemaakt en een schattige tilda gebruikt.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh whow wat een gave box, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellig toch zo'n avondje aan de knutsel! en dit doosje is wel heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Wendy!

    Wauw! Super gemaakt dit! Wat leuk, die vorm en die sterren van de pons vind ik geweldig, mooie vormen! Je vorige kaart vind ik erg mooi, wat een leuk idee om zo'n foto op een kaart te verwerken, dat zal je moeder super hebben gevonden! Mooi!
    Vandaag had ik zelf een lekkere freubeldag, heerlijk, eindelijk weer eens! Ik wens je een super fijn weekend, met hopelijk wat lekkere tijd voor jezelf! Zondag ga ik naar Apeldoorn, trouwens, vlak bij jou, naar m'n opa, die woont in een flat aan de Haarhamer. Hopelijk niet te veel sneeuw... misschien ga ik maar met de trein, ze voorspellen nog ijzel voor zondag...

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige candybox is dit Wendy!!en die magnolia stempel is ook zo mooi.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Candybox is prachtig geworden Wendy, super mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw Wendy hij is wel heel erg super mooi
    geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wendy,

    OOOhhhh wauw Wendy, wat is het mooi gemaakt ség!!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, Wendy! Deze doos zou ik ook graag in ontvangst nemen (-: Een heel mooi cadeau.
    Leuk dat je regelmatig met Marianne knutselt. Dat doe ik eens per week met mijn buurvrouw/vriendin, gezellig en inspirerend.
    Gezellig weekend gewenst en veel groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, wat een leuk cadeautje ook om weg te geven, ik ben er nog nooit aan begonnen omdat ik de sluitingen er zo ingewikkeld uit vind zien. Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geworden hoor.
    Die van Marianne had ik al gezien maar die van jou is ook erg leuk geworden.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wendy

    wat superrrrr mooi!

    heel erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige candybox Wendy. Hij is super mooi versierd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er prachtig uit, mooi ingekleurd en mooi papier heb je ervoor gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg. Ziet er erg mooi uit.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wat een prachtig doosje.Gezellig he als je met een vriendin(nen)kunt scrappen.Ik doe dit met Yvonne,de zus van Marianne.
    Groetjes Coosje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat ziet dit er schitterend uit zeg, super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig doosje,leuke kleuren en de magnolia is helemaal super!
    Doei Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW! Wat heb je dat mooi gemaakt!!!Super leuk doosje!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind het doosje schitterend en hele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen