woensdag 22 december 2010

Christmas Break!


Hallo allemaal!
In verband met alle kerstdrukte las ik even een korte blogpauze in. De aankomende dagen heb ik nog veel dingen te regelen voor de feestdagen en met de kerst kom ik ook niet aan knutselen en "bloghoppen" toe.
Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen en een heel gelukkig en creatief 2011! Ook wil ik jullie bedanken voor het leuke blogcontact en voor alle lieve reacties altijd weer. Ik hoop dat we in het nieuwe jaar weer veel leuke dingen mogen maken en het weer gezellig met elkaar kunnen blijven delen!
Tot volgend jaar!!

Veel liefs,
Wendy

18 opmerkingen:

  1. Hee meis! Ook voor jou en Remco heel gezellige dagen gewenst en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2011!! Heel erg bedankt voor alle scrapmomenten die we het afgelopen jaar mochten delen, super gezellig en ik hoop dat er nog vele mogen volgen! Het is gewoon super leuk dat we onze hobby zo samen kunnen delen!
    Dikke kus, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo wendy,

    Succes :met de kerstdrukte en ook voor u fijne feestdagen en al het goede voor in 2011 ,en alle volgende jaren :-) toegewenst !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wendy, ik wens jou en je familie hele fijne dgen toe, en veel gluk in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Ik wens jou en Remco ook hele fijne feestdagen toe en een gezond en creatief 2011.

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wendy, ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen toe, en een gelukkig 2011,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Wendy, jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2011.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dagen Wendy! en tot volgend jaar.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wendy,
    fijne dagen en volgend jaar weer heerlijk "bloghoppen" en contacten.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou en je familie ook fijne dagen toe Wendy, en tot volgend jaar!!
    Lieve kerstgroetjes Bea wagenvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil jou en je vriend ook hele fijne dagen wensen en ee heel gezond en creaties 2011

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy,
    Hele hele fijne Kerstdagen, goede gezondheid en veel creatieve inspiratie in het nieuwe jaar gewenst!
    Tot blogs in 2011 (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creaties staan hier Wendy.
    Stuk voor stuk heb je ze prachtig gemaakt.

    Wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook namens mij hele fijne feestdagen en een goed uiteinde gewenst. Tot volgend jaar.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Wendy,

    Hopelijk krijg je alles op tijd af voor kerst! En dan wens ik je hele fijne dagen toe!!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele fijne dagen en alle goeds voor 2011!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijne feestdagen voor jou!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook voor jou, hele fijne feestdagen gewenst!!!
    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad en ik wens jou ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 toe.
    En bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog :-)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen