dinsdag 7 december 2010

Merry Christmas


Hoi Allemaal!
Deze keer heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Ik vind deze stempel van Sarah Kay zo schattig en vond hem ook geschikt voor een kerstkaart. Doordat er zoveel details in de stempel zitten vond ik hem nog best moeilijk om in te kleuren. Ik heb hiervoor mijn Derwentpotloden gebruikt.

Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Basicgrey "Olivia". De tekststempels komen van het Kruidvat. Verder heb ik de randen bewerkt met Distressinkt en de kaart verder versiert met bloemen, stickles en kant.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
Fijne avond!
Liefs,
Wendy

31 opmerkingen:

  1. Wat ik er van vind Wendy....nou WAUWIE! wat een beauty weer, ja lief is deze stempel he! Heb hem al een tijdje klaar liggen om in te kleuren maar hij lijkt me erg lastig! Overmorgen kom ik gezellig bij je, gaan we samen aan het oefenen met de Distress inkt, kijk er al naar uit! Hopelijk lukt het me dan ook om dit afdrukje in te kleuren, ik vind hem zo geweldig! Je papier is trouwens ook super en ik heb nog gezocht bij het kruidvat naar deze super leuke stempels maar bij ons hadden ze ze niet, grrr! Fijne avond en tot donderdagavond! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig,heel erg mooie kleuren super combinatie met het papier.
    Ik heb de stempel er ook nog liggen heb nog niet gebruikt moet ik toch maar gauw een keer doen.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy,
    Gezellig je kerstweblog (-:!
    En wat heb je deze kaart mooi gemaakt! Helemaal super ingekleurd en prachtige details! Het konijntje is zo schattig (:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh is dit een stempel van Sarah Kay? erg mooi gekleurd je hele kaartje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Wendy wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt zeg, helemaal toppie.
    ERg mooi papier en kleur werk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel erg mooi Wendy. Wil je mij verklappen hoe jij met Derwent kleurt? Volgens mij heb je een speciaal techniekje maar ik kan er niet achter komen wat het nou is.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje heb je gemaakt en wat een geweldige stempel heb je gebruikt

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,

    Amai...wauw...goh, amai ség, ik zou van verlegenheid mijn kaartje van mijn blog willen nemen, hihi. Dit is gewoon af !! En mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje! Mooi ingekleurd ook!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kaartje!!
    Mooi papier en stempeltje!!


    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart geworden zeg,echt prachtig.

    x esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje en die stempel
    vind ik wel heel erg gaaf en super mooi
    ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi, prachtig papier en supergave stempel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whow wat een gaaf kaartje, in een woord schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wendy

    ik vind het een super gave kaart!

    geweldig mooi papier en die stempel is erg leuk!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej Wendy,
    Is ie lief of is ie lief?!
    Hij is zo mooi geworden!
    Gisteravond heb ik deze stempel ook weer ingekleurd; mijn derde inmiddels.
    Ik ben gewoon helemaal verliefd op deze afbeelding.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaart is dit geworden, de stempels van Sarah Kay zijn inderdaad heel gedetailleerd maar o zo mooi.
    Ik vind het net een klein schilderijtje!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Wendy!! Je hebt het voor elkaar gekregen de stempel precies bij het mooie papier te laten passen, het is echt een geheel geworden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat heb je de stempel mooi ingekleurd, er zitten inderdaad veel details in! Het kantje dat je hebt gebruikt vind ik het helemaal afmaken! Leuk!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Wendy, wat een prachtige kaart is dit!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww, ik vind het weer een schitterende kaart Wendy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is je kaart prachtig geworden zeg. Zulke mooie kleuren zo bij elkaar.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterend kaartje Wendy. Prachtige kleuren en details, het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww prachtig Wendy mooie kleuren ja het het stempeltje is een schatje.
    Er staat op mijn blog een award voor je.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook ik vind Sara Kay geweldig, maar net als jij niet makkelijk in te kleuren vanwege alle details. Je hebt het geweldig gedaan. Mijn complimenten.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende kaart en ook erg mooi ingekleurd!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kaart Wendy inderdaad een heel leuk afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wendy. Het is een prachtige kaart geworden.
    Coosje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wendy,

    Wat een mooie kaart! Ik vind de kleuren van het mooie papier helemaal super en dat heb je erg leuk verwerkt in de stempel, helemaal mooi!

    Groetjes en fijne zondag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik heb wat voor je op mijn blog staan!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen