donderdag 16 december 2010

Noel


Hoi Allemaal!
Op de valreep nog een kerstkaart gemaakt, ik mag ze nu echt wel een keer op de post gaan doen. Helaas heb ik lang niet voor iedereen een kerstkaart kunnen maken dit jaar. Volgend jaar toch nog maar eerder beginnen...
Toen ik de kaart af had begon ik toch te twijfelen of de kaart wel iets van kerst uitstraalt. Ik heb geen kerstafbeelding gebruikt maar hoop dat het door de tekststempel en het gouden lint toch nog een beetje "kerstachtig" is geworden.


Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van My Mind's Eye "Ooh La La". De afbeelding van het meisje heb ik van Internet gehaald. De grote bloem heb ik zelfgemaakt van koffiefilters en deze bewerkt met stickles. Voor de rest heb ik de kaart afgewerkt met plaksteentjes,kant en veel bloemen!

Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ik wens jullie een hele gezellige avond!

Liefs,
Wendy

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wendy!
    Koffiefilters!!!!!!! Hoe doe je dat? Het is een schitterende bloem geworden.

    Fijne avond,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leukertje hoor.
    Ach teveel kerst is ook niet goed.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeee Wendy het is prachtig!! Wat een keigoeie kaart is dit!!Heb je die bloem links onder zelf gemaakt? Hij is om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Hij is prachtig, heel erg stijlvol! Je zelfgemaakte bloem vind ik helemaal super!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Wendy, leuke details en ik vind hem echt wel kerst uitstralen hoor.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend dit kaartje Wendy, ik denk dat ik volgend jaar maar in Januari al begin. hihihi
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee meis, wat een beauty weer! En ik heb hem in het echt mogen bewonderen en dan is tie nog mooier!! Voor mij een super geslaagd kerstkaartje hoor! Met prachtige details! Gezellige avond! En ik kom nog snel even langs met een kleine kerstverrassing! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem Prachtig Wendy en kan heel goed hoor voor kerst.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart. Leuk gedaan zeg met dat randje omvouwen. Je koffie filter bloem is mooi zeg. Gewoon een prachtige kerstkaart.
    Groetjes AStrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo wendy,

    Oh die is knap ség, amai chapeau !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy,
    Ik sluit mij aan bij alle complimenten die je voor deze werkelijk prachtige kaart hebt gekregen. Super gemaakt - ALLES klopt gewoon!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,

    Wauw, hij is super, wat een mooie sfeer in deze kaart!! Heel erg leuk hoe je dat papier zo omgeslagen hebt, ik vind hem echt heel erg mooi!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat is dit mooi, lief prentje en het hoekje zo omgevouwen ziet er heel leuk uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wendy

    ik vind het een super kaartje!!

    heel erg leuk papier en een mooi plaatje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje en echt wel
    kerstachtig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart mooi zo met die omgeslagen punt met daarachter dat muziek papier en al die bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor, ik vind het zeker wel een kersterige uitstraling hebben en daarbij is het een schitterende kaart! Die punt met de bloempjes, zoe leuk! Een echte Wendy kaart, altijd mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,
    Prachtige kaart met die afbeelding en dat hoekje omgeslagen. Ik vind het wel een Kerstkaart hoor.Prachtig.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje Wendy, super mooi met een mooie kerstlook.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Wendy,

    Ik vind 'm absoluut kerst~achtig.
    Erg mooi gemaakt, en leuk met dat hoekje omgebogen.
    Wat leuk die bloem van koffiefilterzakjes!
    Als je dat niet geschreven had, had ik het niet gezien.

    Alvast héle fijne kerstdagen en een mooi 2011.

    Liefs van Lonne en Robert.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwww, wat een schitterende nostalgische kaart Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat is dit een schitterende kaart! Echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen