vrijdag 14 januari 2011

The best gifts come from the heart...


Hallo Allemaal!
Dit keer heb ik weer voor een afdrukje van Sarah Kay gekozen, ben daar zo weg van. De stempels zijn zo schattig! Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is een mix van het vintageblokje van de Action en DCWV papier "Once upon a time". Normaal gesproken mix ik niet gauw 2 lijnen door elkaar maar ik vond deze kleurtjes wel goed bij elkaar passen.


Voor de tekst heb ik stempels gebruikt van HeroArts. De onderkant van de tekstlabel opgerold met behulp van een babydoekje en bewerkt met distressinkt. Voor de rest de kaart afgewerkt met parels, stickles, kant en papieren bloemen. De grootste bloem heb ik weer gemaakt van koffiefilters.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden. Morgen ga ik samen met Marianne een workshop " inkleuren met Distressinkt" volgen bij Scrap&More. Ik kijk daar zo naar uit! Heb zelf al eens het een en ander geprobeerd in te kleuren met distressinkt maar ik vind het nog niet zo eenvoudig. Hopelijk steken we er morgen een hoop van op en kan ik jullie binnenkort kaartjes laten zien met een afdrukje ingekleurd met distressinkt!

Leuk dat je weer een kijkje hebt genomen op mijn blog en bedankt voor de super lieve reacties op mijn vorige kaartje!
Een heel fijn weekend allemaal!

Veel liefs,
Wendy

25 opmerkingen:

  1. Hi Wendy!

    En deze stempels passen ook prachtig bij jouw stijl van kaartjes maken, dus perfect dat je deze zo leuk vindt! Ze doen me altijd zo heerlijk aan de poezieplaatjes van vroeger denken, leuk! Erg mooie kaart heb je weer gemaakt, leuk dat gescheurde er bij, met de glitters!

    Groetjes & fijn weekend!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy, wat een beauty weer! Ik zie weer zulke mooie details, zoals dat hoekje met het scheurtje, de bloemen en het mooie lint. Prachtkaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND ik weet niets anders te zeggen. Heel veel plezier morgen samen met Marianne.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes, en voor morgen heel veel plezier en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit Wendy!!
    succes morgen!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze vintage kaart de papieren passen perfect bij elkaar en de sarah kay is echt een schatje.
    Fijne dag morgen,veel plezier op de workshop.

    gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,

    Wat een superlief kaartje, dat meisje is schattig en ik vind het opgerolde labeltje erg origineel! Heel veel plezier morgen met de workshop, laat je de resultaten zien?

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wendy!! Super.
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, lief afdrukje en prachtig ingekleurd.
    prachtig afgewerkt en alles past zo mooi bij elkaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je reactie op mijn blog.
    dit kaartje van je is ook weer prachtig geworden!

    een fijn weekend,
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een schitterend kaartje Wendy, super mooi en heel schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Wendy, ik had al van Marianne gehoort dat jullie dit gingen doen, leuk. Veel plezier.
    Je kaart is prachtig zeg, en het papier past prima bij elkaar, alles past prima.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wendy,

    oh die stempel is geweldig mooi en je kaartje zo romantisch, gewoon superknap hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww wat mooi Wendy , prachtig zeg in deze vintage styl heel sjiek, prachtig gekleurd en je bloemen zo mooi.

    Succes morgen maar dat zal vast goed komen.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kartje en die tekst is het helemaal!! Die past mooi bij een zelfgemaakt kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee meis, zo wat super leuke dag was dat he vandaag! Heerlijk genoten van de workshop en weer naar huis vol met tips. (enne...uiteraard met mooie spulletjes!) Nu flink aan het oefenen! Je kaartje ziet er weer geweldig uit, prachtige details leuk met die gescheurde hoekjes met de tekst er onder! Super gedaan!
    Fijne zondag morgen gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,

    Wat een mooie kaarten staan er op je blog echt prachtig. Ben ook benieuwd naar je boekje als deze af is (van gister bij Angelique). Je laat vast en zeker wat foto's zien, hou je blog in de gaten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He Wendy,
    Had jouw blog in alle hectiek niet opgeschreven gisteren. Goed dat je die van mij hebt bezocht en een berichtje achterliet. Ik heb me bij jou ook aangemeld! Blijf je volgen.
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.Ben ook weg van S.K. Mooi gedaan hoor.
    Succes met je Distress kleuren. Vind ik erg moeilijk.
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een schitterende kaart! Erg mooi ook met het ingescheurde papier en de glitters erop.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een geweldig mooie kaartjes heb je gemaakt wendy.
    en zulke prachtige details en bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja, wat kan ik hier nog op zeggen.
    Sarah én prachtige bloemen en kleuren.
    Die koffiefilterbloem moet ik toch ook eens proberen.
    Hij ziet er zó teer uit.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen