zaterdag 8 januari 2011

Enjoy every moment


Hallo lieve bloggers!

Nou vandaag is het wel echt weer om te gaan knutselen zeg. Het was om 16.00 uur al donker. Thuis hebben we lekker de kaarsjes aangestoken dus dat is wel weer erg gezellig!
Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van BoBunny "Jazmyne", ben zelf altijd wel gek op paars en rose. Het afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden en vervolgens uitgestanst. De vleugeltjes van Tilda heb ik versierd met stickles(parelmoer). De kaart heb ik versierd met papieren bloemen, kant en plakparels. Voor het uitgestanste randje heb ik een randpons van Martha Stewart gebruikt. Het muziekpapier komt van internet en heb ik weer even in de thee gelegd om een oud effect te krijgen.


Verder heb ik alle randjes bewerkt met Distressinkt en een paperdistresser. Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties, vind ik altijd super leuk om te lezen!
Ik wens jullie een heel fijn weekend verder en hopelijk is het morgen wat beter (droger) weer!

Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. ja dat werkt goed met thee, wat een beeldschoon kaartje Wendy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wendy!!
    en het zijn zeker mooie kleuren zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Wendy,leuk met al dat lila.Fijn weekend nog, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paars en roze vind ik ook heel mooi, dus jouw kaartje kan niet stuk bij mij ;)Het si weer een heerlijke kaart, met zoveel mooie dingen erop!

    Prachtig Wendy, jij hebt deze dag goed benut, ik trouwens ook. Een kaart af en bijna een eigen naamstempel klaar.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wendy, weer super ingekleurd hoor. Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meis, wat een schatje weer! Prachtige details heb je weer verwerkt in je kaartje en je kleurwerk ziet er ook weer top uit! Een heel gezellig weekend gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Wendy wat een geweldig leuk kaartje prachtig ingekleurd vooral de haartjes zijn heel mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Wendy ,mooie kleuren en prachtig in gekleurd.
    Het was zeker al vroeg donker, heerlijk weer voor te freubelen.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,

    Wat een leuke kaart, erg mooi die kleurtjes en wat heb je Tilda prachtig gekleurd!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Wendy, mooi kaartje zeg. Ik houd ook erg van paars en roze.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het mag van mij wel vaker regenen. Weet je waarom? Dan ga jij aan de knutsel en is het resultaat weer om 'te zoenen', net als Magnolia dat waarschijnlijk met het kikkertje gaat doen (-:
    Dus, kom maar op regen, dan laat Wendy ons leuke dingen zien, hihi
    Fijn weekend, groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje weer Wendy!!!!!
    Ook voor jou een fijn weekend ennu......ik vind het wel gezellig als het regent :$

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend mooie kaart !
    Super !

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wendy ,
    wat heb je toch weer een geweldig kaartje gemaakt. Schitterend
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart en ook het papier vind ik erg mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief kaartje, mooie details en zo,n lief afdrukje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart!!
    Schitterende details.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,

    Adembenemend mooi gewoon !! Wauw !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi

    schitterende kaart!!

    mooie details en mooie kleurtjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje geworden!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kaartje Wendy, prachtige kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig kaartje en mooie kleurtjes!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    Super leuk gemaakt!!! Erg leuke kleuren en ook erg mooi gekleurd. Super kaartje!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy,
    ik kwam via via op jou blog.. & ben dr helemaal weg van! wat een prachtige dingen maak je zeg! & wat is die stempel leuk!
    ik ga je zeker volgen!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat leuk dat je ook volger van mij bent geworden!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hej Wendy,
    Wat een heerlijke kaart is dit geworden!
    Goed idee om het papier even in de thee te leggen.
    En ik zit nog steeds in m'n "paarse periode" dus dat papier is helemaal mijn ding.
    Je hebt het weer erg mooi ingekleurd.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is ie mooi en leuk!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wendy,

    Laat het maar lekker snel donker zijn, dan heb jij dit om dit soort prachtige kaarten te maken. Super schattig is deze!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Enof ik genoten heb bij je, geweldig mooi hoor.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super wat een mooie kaart ,prachtige kleuren.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen