woensdag 19 januari 2011


Hallo Allemaal!!
Afgelopen zaterdag heb ik weer wat nieuwe scrapspulletjes gekocht en ben daar lekker mee aan de slag gegaan. Deze spulletjes heb ik gekocht bij Scrap&More. We hebben daar een workshop "Inkleuren met Distressinkt" gehad en het was heel erg gezellig en leerzaam! Iedereen die nog wat goede tips etc kan gebruiken over inkleuren met o.a. Distressinkt, Derwentpotloden en de Copicmarkers raad ik zeker een workshop bij Angelique aan! Naast het feit dat je veel leert en handige tips krijgt heb je ook een hele gezellig dag!Ik ben nu dus druk aan het oefenen met de Distressinkt en in de tussentijd nog even kaart met een afbeelding gemaakt.

Deze vintageafbeelding heb ik een keer bij een hobbywinkel gekocht. Voor de basis van de kaart heb ik kraftpapier gebruikt en het dessinpapier is van Rayer.
De randjes heb ik weer allemaal bewerkt met een paperdistresser en distressinkt. De kaart heb ik verder versiert met kant, roosjes en een swirl.
Ik heb afgelopen zaterdag ook eindelijk de "Doily lace" randponds van Martha Stewart gekocht. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje! En ik heb hem dan ook direct gebruikt voor deze kaart.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik heb de aankomende maanden aardig wat verjaardagen vandaar dat ik de "Proficiat" stempel heb gebruikt.
Nog een hele gezellige avond verder!!

Veel liefs,
Wendy

26 opmerkingen:

  1. hoi wendy,
    wauw dat ziet er echt gaaf uit.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Wendy, mooi van kleur en de afbeelding is ook schitterend.
    Tja die pons staat ook op mijn verlanglijstje, wie weet heel snel.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, zo klinkt je workshop. Je hebt dus lekker veel geleerd, begrijp ik.
    En je kaart.... is zo MOOI!! Ik vind jou echt een natuurtalent op gebied van vintage/romantische kaarten, hoor! Ik zit altijd te smullen bij jou. Ik klik de kaartjes aan om beter te kijken en ... wat mooi, meid!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meis, ja gezellig was het zaterdag he! En wat leuk dat je al zo lekker aan de slag bent gegaan met je nieuwe spulletjes! Super hoor! Het is weer een pracht creatie geworden met heel mooie details! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje geworden.
    Voor de rest is het ook een prachtig geheel.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Wendy,
    Wat een leuke kaart zeg. Ook ik ben druk bezig met oefenen en heb met een ingekleurd plaatje met distress inkt een kaartje gemaakt. Heb me ook al opgegeven voor distress 2! Kan bijna niet wachten. Heb even op je bloggie gesnuffeld en jij maakt ook prachtige creaties zeg!
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt Wendy, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Wendy, het blijft zo mooie hé deze vintage styl, Prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow prachtig is dit vintage kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    een hele gave kaart!!

    hele mooie details!

    in een woord schitterend!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej Wendy,
    Dit is er weer één om in te lijsten.
    Die randpons is inderdaad super en maakt het nét even af.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whauww Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, echt geweldig en zo mooi afgewerkt, met plezier ernaar gekeken,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig dat vintage! Je bent er echt heel goed in! Super mooi kaartje! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Wendy! Schitterende kaart. Lijkt me ook leuk zo'n workshop maar hier bij ons heb je dat niet in het noorden, maar maakt niet uit ik leer van alle blogs.

    Lieve groet
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, dit is een geweldig mooie kaart wendy en alles past zo mooi bij elkaar.
    ook het ribbelkarton er achter vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, wat een prachtkaart!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend wat een mooie stijlvolle kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Wendy!!
    Groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem echt schitterend geworden Wendy!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Wendy wat een ontzettend stijlvolle vintage kaart is dit geworden. Ook je strasswirl is geweldig. je hebt oog voor detail! En wat klinkt zo'n workshop leuk. Dat staat nu op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    Deze kaart is echt prachtig, zeg! Wat een ontzettend mooie sfeer in de kaart! Erg stijlvol plaatje en veel moois te zien, die stempel past er ook perfect bij zo. Leuk dat je zo lekker geshopt hebt! Ik zou ook nog wel eens zo'n workshop kunnen gebruiken. Ik vind het ook wel leuk om het mezelf aan te leren, maar je leert toch altijd nog wat nieuws en dat kan heel handig zijn!
    Fijne avond, of eh... truste en fijne zondag morgen!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog!

    wat is dit kaartje van je toch weer prachtig!!
    ik ben zelf ook echt helemaal van vitage papier enz.!

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ont-zet-ten-de mooie kaart,!
    Ik ben via via op jou blog gekomen,maar je hebt er erg leuke dingen op staan,prachtig...een plezier om naar te kijken!
    Ben je gaan volgen als grijs poppetje queen_ellebel.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeps, deze kaarten, ook uit de vorige post, zijn op de een of andere manier langs mij heen gegaan. Wat haast niet voor te stellen is, gezien hun schoonheid!
    Prachtig, ook de LO!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen