woensdag 5 januari 2011

You're so thoughtful...


Hallo Allemaal!

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig en gezond 2011 toewensen! Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad.
Ik heb inmiddels de kerstboom en kerstspulletjes weer opgeborgen. Ondanks dat het een beetje kaal lijkt is het toch ook wel weer lekker om een opgeruimd huis te hebben. Ik heb een korte blogpauze gehouden maar ik miste het freubelen en bloggen alweer enorm hoor (hoezo verslaafd..haha).
Dit kaartje is mijn eerst creatie van 2011, vond het leuk om weer met een vintagekaart te beginnen. Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van PrimaMarketing. De afbeelding heb ik van Internet gehaald en ik heb de kaart versierd met stickles, brads, plakparels en bloemen. Ik vond het zo'n schattig meisje met haar prachtige bloemenkrans.


Deze naamstempel heb ik vlak voor de feestdagen binnen gekregen, ben er ontzettend blij mee! Nu kan ik mijn kaartjes etc. nog wat persoonlijker maken.
Ik ga weer gauw jullie blogs langs om alle nieuwe creaties te bewonderen...
Een hele fijne avond verder!

Liefs,
Wendy

25 opmerkingen:

  1. Hai meis! Jij begint het nieuwe jaar weer goed hoor met zo'n prachtige kaart! Echt super mooi, het lijkt net of die bloemen in haar krans doorlopen! Schitterend! Leuk hoor dat je nu ook je naamstempel binnen hebt, geeft inderdaad net even iets extra's! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook nog de allerbeste wensen voor 2011.
    En wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, wow zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig begin van het nieuwe jaar deze kaart! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar, eb veel knutsel en blogplezier, het is een gezonde verslaving hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy,

    Mag ik vragen waar je de naamstempel hebt besteld, want ik vind hem erg leuk.

    Groet Marjolein,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje met heel mooi papier, echt een plaatje net als dat kleine dametje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Wendy!
    en ook voor jou en je familie nog de allerbeste wensen voor 2011.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook de beste wensen voor 2011!!
    Je eerste kaartje van het nieuwe jaar is alvast weer schitterend!
    Heel mooi die vintage stijl.
    Die stempel is ook wel leuk om te hebben.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wendy

    ook voor jou de allerbeste wensen voor 2011!!

    en wat een schitterende vintage kaart heb je gemaakt!

    prachtig plaatje en wat een leuke stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. voor jou ook een mooi, liefdevol en creatief jaar.
    je bent het jaar goed begonnen, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook de beste wensen Wendy.
    Wat een schat van een kaartje zeg mooie kleuren en een o zo lief plaatje Prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Wendy, en jij ook nog de beste wensen voor 2011!
    En inderdaad je hoeft maar even niets te doen en je wilt alweer aan de slag ik ken het.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo wendy,
    Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2011,
    De kaart is Prachtig!!
    Gr. Bea wagenvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je weer
    gemaakt en jij ook nog de allerbeste wensen
    voor 2011

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. met deze prachtige kaart open je 2011 geweldig zeg.
    de allerbeste wensen voor een gezond-gelukkig en creatief 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy, tis weer een prachtige kaart geworden. Zo´n naamstempel lijkt me ook wel wat. Kan jij me aan info helpen?
    Jij ook een heel goed en gezond 2011 gewenst en uiteraard met heel veel creatieve ideeen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had je al gemist.
    Maar daar ben je dan toch weer.haha
    Je kaartje is weer super geworden hoor.
    En voor jullie natuurlijk ook de beste wensen voor 2011.

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt, supermooi.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. voor jou ook de beste wensen voor 2011!

    Mooi kaartje heb je alweer gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy!

    Welkom terug! Tja, het is super verslavend, dit creatief bezig zijn en hier dan over bloggen en elkaar lekker blijven motiveren en inspireren! Super, toch?! Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2011! Op een creatief jaar, met veel gezelligheid!
    Je bent in elk geval weer heel goed begonnen, wat een mooie kaart, heel sfeervol en je naamstempel is geweldig!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor jou ook de beste wensen! Supermooie kaart is je aftrapkaart voor 2011! Je naamstempel ziet er ook erg gaaf uit, ik ga erover denken om voor mezelf ook zo'n stempel te ontwerpen.
    Zou trouwens best willen weten wat die van jou kostte, zou je me dat eens willen mailen? mkuppers@hotmail.com

    Groetjes, Marjan

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww Wendy,Wat schitterend gemaakt,mooi plaatje,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Wendy,
    Dat is een mooi begin van 2011!
    De beste wensen nog.
    Leuk, dat die bloemetjes zo doorlopen in je kaart.

    Liefs van Lonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je 1e kaartje van het jaar is prachtig geworden Wendy! Ook voor jou nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor je lieve reaktie! Ja gaaf zijn die takjes he? Ben er ook echt blij mee.
    Jij heb er ook weer een mooi kaartje op staan en wat leuk die naamstempel! We worden steeds proffesioneler he?

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen