donderdag 24 februari 2011

Babykaartje voor een jongen en Candy gewonnen!


Hallo Allemaal!
Allereerst wil ik jullie hartelijke bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, wat is dat toch altijd super om te lezen! Ik wordt er altijd heel blij van!
Deze keer heb ik een babykaartje gemaakt. Vrienden van ons verwachten in maart hun 2e kindje. Ze willen nog geheim houden wat het wordt dus zal ik een kaartje voor zowel een jongen als een meisje moeten maken. Dit is dus de jongensversie geworden.
De afbeelding en de bladmuziek heb ik van internet en het papier en de ronde tekststempel komen van de Action. De randjes heb ik bewerkt met inkt en een distresser. Verder heb ik bloemen,knoopjes, kant en parels gebruikt om de kaart te versieren.


Ik vond het leuk om de kaart ook aan de binnenkant te beplakken en te versieren. Ik heb hiervoor nestabilities van Spellbinder gebruikt, een Fiskars pons en een papieren onderzettertje.

Zondag kreeg ik nog een heel leuk berichtje van Mandy.
Ze liet mij weten dat ik met mijn vorige "Speciaal voor jou" kaartje haar super leuke candy heb gewonnen! Dat was echt een verrassing en ik voelde me zeer vereerd! Vandaag zat het leuke pakketje bij de post. Er zat o.a. mooi kerstpapier in van Eline Pellinkhof, verschillende afdrukjes, parels, knoopjes, hartjes (al gebruikt op de binnenkant van deze kaart!)en lint. Kortom alles waar een scrapper gelukkig van wordt haha. Nogmaals bedankt Mandy, het is een hele mooie prijs en ik ben er erg blij mee!

Bedankt dat je weer een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht en ik wens iedereen alvast een heel gezellig weekend!

Liefs,
Wendy

35 opmerkingen:

  1. En dat is volger nummer 100! Gefeliciteerd! Leuke blog! Ik kom zeker nog eens terug. Die Magnolia-kaart hieronder valt erg bij me in de smaak!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk ook met die bladmuziek erbij. en de binnekant is ook helemaal in stijl. Nu afwachten wat het gaat worden...

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart Wendy, mooi kleuren en een aller liefst plaatje heb je gebruikt en de binnen kant heb je ook al zo mooi bewerkt.
    Prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje en gefeliciteerd
    me je gewonnen prijsje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je mooie prijs.
    prachtig kaartje heb jhe gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is trouwens een erg leuke kaart! Lief afdrukje en dat liedje erbij vind ik erg origineel! Gefeliciteerd met je prijs!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wendy

    oo wat een schattig kaartje!!

    een heel leuk plaatje en heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Wendy!
    En nog gefeliciteerd met het winnen van je candy!
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om zo iets leuks binnen te krijgen!
    Je baby kaart is prachtig geworden,erg lieve afdruk!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieverd zeg , leuk ook dat slaap liedje erbij, mooi hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super mooi kaartje en wat leuk dat jij die candy hebt gewonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jij die prijs won, maar het verbaast me niet, hoor! Zulke mooie kaartjes als jij maakt! Ook deze is weer geweldig, ik kan altijd zoveel mooies ontdekken bij jou!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Wendy, wat een schattig kaartje is dit zeg, ben erg benieuwd naar de meisjes uitvoerig.
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy hoor, leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je gewonnen candy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,
    Als ik dit geweldig leuke kaartje zo zie, vind ik dat het een jongen moet worden (-:
    Anderzijds weet ik dat jij ook een mooie meisjes variant gaat maken (-: Gelukkig is het geslacht al bepaald en wachten we gewoon rustig af.
    Gefeliciteerd met je prijs. De hartjes heb je al op een lieve manier verwerkt!
    Fijne vrijdag, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,

    Wat een lief kaartje, zo mooi de afbeelding.

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje Wendy, en wat heb je de binnenkant ook mooi versierd, gefeliciteerd met je candy en fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het weer een schitterende kaart geworden Wendy. Gefeliciteerd met je prijs. Leuk voor je!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart en gefeliciteerd
    met je gewonnen prijs.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi,
    wat een prachtige kaart.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi kaartje! plaatje is ook erg mooi.

    gefeliciteerd met je gewonnen candy

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, wat een mooi kaartje is dit geworden. Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hee vriendin! Wauw wat een super lief kaartje weer! Heel leuk zo met het liedje erbij! Enne...gegeliciteerd met het behalen van je 100 volgers!! Dat kan je toch zien als een stukje waardering voor je mega mooie creaties en blog! Het is elke keer weer genieten bij een bezoekje! Heel veel plezier ook met je gewonnen candy, je kaartje was dan ook wel heel erg super! Fijn weekend en tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een super mooi baby kaartje wendy,
    heel mooi de zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje van een kaart. En je binnenkant vind ik heel mooi. Je idee van het liedje is erg orgineel, moet ik onthouden!
    Gefeliciteerd met je candy en je 100 volgers!
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi Wendy
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, echt schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie kaart!! leuk met het liedje erbij en schattige afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig en super mooi kaartje Wendy!
    Gefeliciteerd met je candy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Wendy,

    Mooi mooi mooi kaartje !

    Proficiat met de gewonnen candy !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Wendy!

    Wat een mooie kaart, dat plaatje is echt heel erg schattig!! En super versiersels, heel erg mooi! En van harte met je candy, heerlijk, zulke verwennerij!! Lekker dat je ook drie dagen weekend hebt, zo fijn om af en toe van te genieten. Ik heb gisteren wel lekker wat kunnen knutselen, maar de kaarten zijn nog onderweg... Ik hoop dat jij ook heerlijk van je weekend aan het genieten bent!

    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtig kaartje Wendy!!
    Veel plezier met de gewonnen candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je prijs! Leuk hoor. Wat een prachtig kaartje Wendy.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Wendy,lief plaatje,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super mooi kaartje en gefeliciteerd
    met je gewonnen prijsje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen