donderdag 3 februari 2011

Lantaarn


Hallo allemaal!

Eindelijk heb ik weer tijd gevonden om wat op mijn blog te zetten. Ben de laatste dagen erg druk geweest en daardoor heb ik wat minder tijd gehad om te srappen.
Maar afgelopen zondag ben ik met Marianne naar haar schoonzus Els geweest om gezellig met z'n drietjes te freubelen. Deze lantaarn is het resultaat. Ik heb deze een tijdje geleden al eens eerder gemaakt op een workshop van Jolande. Met dat patroon in de aanslag zijn we aan de knutsel gegaan. Het is echt heel erg leuk om te maken!


Het papier wat ik voor de lantaarn heb gebruikt is van Basicgrey "Olivia". De afdrukjes heb ik eindelijk ingekleurd met distressinkt, ik vind het nog steeds niet makkelijk maar ik heb mij voorgenomen om veel te gaan oefenen.
Verder heb ik diverse bloemetjes en takjes uitgeponst en heb de lantaarn hiermee versierd.

Deze laatste foto is wat onduidelijk helaas maar ik wilde even laten zien hoe hij eruit ziet bij avondlicht, vond het zelf wel gezellig staan.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de lieve reacties iedere keer, is echt een feest om te lezen! Ben erg benieuwd wat jullie van de lantaarn vinden.
Een gezellige avond verder!
Liefs,
Wendy

28 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden.
    Ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wendy,
    wauw die is echt prachtig geworden.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze blijven leuk die lantaarns, dit is dan ook weer een schitterend voorbeeld ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat het erg leuk om te maken is. Je lantaarn is heel erg mooi geworden, Wendy!
    Ikzelf zou het best eng vinden om in een papieren lantaarn een lichtje te zetten, maar je loopt er natuurlijk niet bij weg en het staat erg mooi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,
    Niet alleen het papier is mooi, ook het resultaat! Ik kan niet zien dat je het inkleuren met Distress moeilijk vindt, de plaatjes zien er super uit!
    De geschulpte cirkel, is dat een pons of Nestabilitie? Je lantaarn staat gezellig op de vensterbank! Dit project staat op mijn 'wil ik nog maken' lijstje (die is best lang, haha), maar ik durf het nog niet aan...
    Fijne avond,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Wendy, wat is ie mooi geworden!
    Heerlijke zachte kleurtjes en gezellig zo met het kaarsje aan.
    Jammer dat ik zo ver bij jullie vandaan woon, want daar was ik graag bij geweest.
    Heerlijk, zo samen gezellig aan de slag.


    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat is je lantaarn mooi geworden zeg! Echt leuk. Mooi papier ook he!
    Moeilijk he dat inkleuren met distress. Ik heb ook 3 weken geleden een workshop gehad. Maar thuis vond ik het toch weer moeilijk. Ben ook druk aan het oefenen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhh Prachtig Wendy, wat een mooie lantaarn is het geworden.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is mooi Wendy, staat vast heel gezellig, mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Wendy, mooie in deze kleuren en met de schattige stempeltjes.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw Wendy wat een super mooi lantaarntje
    heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee meis, wat is tie super leuk geworden nu die helemaal af is! Ik had hem nog kaal gezien maar je hebt hem echt geweldig leuk versierd!
    Knap stukje kleurwerk ook!! Mijn complimenten! Ik grijp nog steeds even (snel naar mijn vertrouwde copic's (schaam schaam...) Maar daar gaat ook snel verandering in komen hoor, wil ook flink aan het oefenen met de Distress! Ik hoop ook snel de lantaarn af te kunnen maken. En dan weer op naar ons volgende projectje samen! Gezellie hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wendy

    ooo wat een gave lantaarn!

    heel erg mooi gemaakt,erg leuke kleurtjes heb je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een super gave lantaarn heb je gemaakt Wendy, erg mooi en heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige lantaarn Wendy!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Wendy,
    hier ben ik ook weer een keer.
    Hij is Supermooi geworden.
    Heel mooie kleuren!!!!
    Ook dank voor jou reatie op de mijne.
    Lieve groetjes Mams van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super leuke en mooie lantaarn.
    en wat een werk zit hier in.
    tilda is ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,

    Hij is supermooi !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Wendy,

    Ik ken het gevoel, ik ben ook wel erg druk geweest de laatste tijd, ook met kaartjes maken, maar goed, je kunt je tijd maar een keer besteden, dus dan het bloggen even wat minder... Hopelijk heb je snel weer wat meer tijd om lekker relaxed leuke dingen te maken! Wat is deze lantaarn mooi geworden, leuk zeg! En die sfeerfoto van 's avonds doet het heel erg goed, ziet er prachtig uit zo!! Mooi!

    Groetjes en fijn weekend!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wat is tie leuk geworden!!! totaal anders met deze voorjaarskleurtjes, je hebt hem ook heel erg leuk versierd, die van mij met kerstpapier is dan ook heel anders geworden
    groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    zo mooi, ik vind het geweldig dat je er zo'n fleurige lantaarn van gemaakt hebt. Echt heel knap, is dit moeilijk om te maken? Vast wel, ik zou ook zo eentje willen maken, jouw werk inspireert ;-)

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal leuk, je lantaarn. Wat een werk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hee meis, kom je even op mijn blog langs, ik heb een verrassing voor je! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowwww, wat mooi Wendy!!!
    Ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind 'm superleuk! Ook erg mooi papier heb je gebruikt. Dit staat ook nog op mijn "to do list", want mijn moeder wil graag een lantaarn voor haar verjaardag (de 17e) ;-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,

    Ik ben er design member hoor!
    Mooie creatie heb je gemaakt.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie lantaarn heb je gemaakt zeg!
    kijk eens op mijn blog,
    daar staat een verrassing voor je!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen