zondag 13 februari 2011

Nostalgie


Halo allemaal!

Ik had weer zin om een nostalgisch kaartje te maken. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt op rose cardstock en heb het dessinpapier van Basicgrey "Infuse" gebruikt.
Omdat ik geen bijpassende grote bloemen had heb ik er weer 2 zelf gemaakt, dit keer van bruine koffiefilters. Ik vond dat wel mooi staan bij dit papier en sfeer van de kaart.
De afbeelding en het papier met gedrukte tekst komen van Internet. Het witte papier heb ik gestempeld met stempels van Artemio en de randen bewerkt met distress inkt voor een oud effect. De tekst onder de afbeelding is een stempel van Hero Arts, ik vond het lettertype wel bij de kaart passen.
Verder heb ik de kaart afgemaakt met kant, parels en papieren roosjes.
Ik wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog en wacht de reacties weer met veel plezier af!
Een hele gezellige zondag allemaal en hopelijk blijft het vandaag lekker droog buiten.
Veel liefs,
Wendy

30 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy,

    Die vintage-stijl is zo mooi hé, je hebt er een beeldige kaart van weten maken !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wendy wat een mooie kaart zeg, super super gaaf.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die bloemen prachtig gemaakt!! Je idee ga ik zeker een keertje gebruiken. De kaart is weer een prachtig geheel, alles past mooi bij elkaar. Leuk, die tekstpapiertjes!
    Superkaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wow dit vind een ik een gave kaart!!

    heel erg mooi gemaakt en wat prachtig die zelf gemaakte bloemen super!!

    en wat een mooi plaatje heb je gebruikt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er toch zo goed in die vintage kaarten!!
    Ook deze is weer erg mooi!
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Heel erg mooi!
    Bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Erg leuk.
    Fijn weekend nog.
    Lieve groet,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Wendy wat mooi gemaakt! Wat creatief ben je bezig geweest en die hoekjes helemaal top!
    Groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, wat een prachtkaart is dit geworden!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy, tis weer een schitterende kaart geworden joh. Complimenten je kan er echt wat van!!!!
    Lieve groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy,
    Vroeger maakten ze toch van die mooie foto's. De dame van de foto zal vast heel trots zijn, als ze wist, dat ze zo prachtig gescrapt is. Echt, heel mooi!
    Fijne zondag nog, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej Wendy,
    Je hebt prachtige kleuren gebruikt en er een heerlijke nostalgie in weten te leggen.
    En natuurlijk weer mijn favoriet; de koffiefilterbloem!
    Ik vind 'm super!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Wendy! ik heb er maar een woord voor
    !!SCHITTEREND!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje weer Wendy!Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw Wendy wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt, ziet er helemaal super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy.Geen idee meer hoe ik op je blog ben gekomen,maar ben wel blijven hangen.Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt zeg , ook je andere creatie's zijn heel erg mooi.Ik ben maar gelijk volger geworden.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt Wendy. Mooie kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O,o,o wat ontzettend mooi,de bloemen zijn prachtig,de hele combitie van kant,bloemen,tekst,super mooi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat een mooie kaart!
    De bloemen vind ik ook erg leuk.
    Ik ben gelijk maar volger van je blog geworden. Erg mooie creaties maak je.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,

    Wat een prachtige, nostalgische kaart heb je gemaakt, erg mooi! Je zelfgemaakte bloemen vind ik geweldig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wendy,
    Wat een prachtige kaart is dit geworden. Je kunt zulke mooie vintage karten maken. Super.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje weer Wendy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hee meis! Wauw wat een topkaart heb je weer gemaakt! Geweldig mooi uitgewerkt weer en je bloemen blijven wel zo mooi!!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, Wendy! Deze kaart is echt super mooi! Wat een schitterende afbeelding, die pakt echt de aandacht zo! Deze stijl ligt jou zo ontzettend goed, erg mooi allemaal. Ik hou ook erg van teksten op kaartjes en dat komt hier heel mooi naar voren!
    Ik wens je nog een super fijne week!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy. ik heb vandaag je kaartje ontvangen hoor & mooi dat ik hm vind!! echt schitterend!!
    Bedankt voor het mee doen! hij krijgt een mooi plekje op mn kamer!

    je kaartje wat je dit keer hebt gemaakt is ook weer prachtig! erg leuk die vitage plaatjes

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen