zaterdag 19 februari 2011

Speciaal voor jou!


Hallo lieve bloggers!

Deze kaart heb ik speciaal voor Mandy gemaakt. Zij geeft een leuke verrasingscandy weg en ze vroeg of we een leuke kaart voor haar wilden maken om haar wat op te beuren omdat ze in het ziekenhuis huis heeft gelegen. Omdat Mandy gek is op Magnoliakaartjes heb ik voor deze kaart natuurlijk een afdrukje van Tilda gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met de distressinkt. Het dessinpapier is van Tilda "Flowergarden" en de 2 tickets zijn van Tim Holtz.


Ik vond het leuk om ook de achterkant en de binnenkant te scrappen. En op de achterkant heb ik natuurlijk weer mijn naamstempel geplakt. Ben er nog steeds zo blij mee, het maakt de kaart echt af vind ik.


Mandy heeft mij al laten weten dat ze de kaart heeft ontvangen en ze vind hem gelukkig erg leuk. Ik ben ook weer erg benieuwd naar jullie reacties!
Allemaal een heel gezellig weekend!
Liefs,
Wendy

36 opmerkingen:

  1. Jeetje Wendy, het is weer een plaatje!! ERG mooi, meid, en je naamstempel is inderdaad leuk. Jij hebt me toen op een ideetje gebracht en dat gaat zo goed! :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wendy die is mooi geworden, en ik vind het ook heel mooi ingekleurd. Het is inderdaad een leuke kaart om te krijgen. Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wendy!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Ik vind hem prachtig !
    Echt heel mooi !

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje, prachtig is ze met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat ze hier erg
    blij mee is want hij is ook super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is echt prachtig wat een mooi papier .
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, ziet er prachtig uit, heel mooi met de uitgekn ipte rozen, zelfs de binnenkant is prachtig afgewerkt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Het is weer een geweldig kaartje geworden. Mooi hoor! Groeten Miranda, www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart!
    Mooi papier ook gebruikt.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart geworden Wendy!!

    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje Wendy, daar zal ze erg blij mee zijn. Prachtig papier.
    Groetjes Astid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai meis, wat is tie weer super geworden!! Schitterend ingekleurd ook weer mijn complimenten hoor, je heb het al helemaal onder de knie dat Distressen!! Dit kaartje zal zeker een glimlach om Mandy haar gezicht gebracht hebben! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wendy,

    Wat een ontzettend leuk kaartje!

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaart Wendy, heel mooi gekleurd ja hhet is helemaal een plaatje.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een super leuke kaart Wendy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er prachtig uit hoor.
    Ik zou ook blij worden van deze kaart.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy,

    Wat een superkaartje heb je weer gemaakt! En helemaal af, ook aan de binnen- en achterkant versierd. Dat kleuren met distress gaat je trouwens goed af!

    Fijne zondag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy,

    Het is ook een supermooie kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bijzonde mooi,ook zo compleet;binnen en buitenkant geweldig!
    Een kaart om van te genieten!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wendy
    Ik zag direct dat je gebruik hebt gemaakt van het super leuke Tilda papier. Je kaartje straalt zo veel vrolijkheid uit, dat zal Mandy goed doen.
    Erg mooi dat je ook de binnen- en achterkant hebt beplakt, wow!
    Fijne zondag nog, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy
    kijk is op mijn blog daar staat een verrassing voor je...
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geen dank Wendy! mail mij even je adres van stuur ik het zo snel mogenlijk naar je op.
    mandymiddelburg@hotmail.com
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooi kaartje Wendy, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Wendy, wat een prachtige kaart! Zo anders dan anders. Echt supermooi en geweldig mooie kleuren. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje en van harte gefeliciteerd met het winnen van de Candy!

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Wendy!

    Erg mooi naamstempel heb je, hoort er inderdaad echt ook bij, vind ik, dan wordt het echt persoonlijk, super! Erg leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt, die uitgeknipte bloemen zijn heel mooi en lekker vrolijke kleurtjes en feestelijk, helemaal goed dus! Ik wens je een heerlijke dag toe, het zonnetje schijnt, wel koud, maar mooi zonnig uitzicht! ;-)

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nu snap ik waarom je gewonnen hebt.. Het is een heeel erg mooi kaartje.. Ik ga je volgen hoor..

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Wendy,

    Ik heb een award voor je.
    Kom even op me blog kijken en het is duidelijk!

    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Wendy, this is absolutely stunning & I love the decorated inside too :o)

    Hugs
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wendy, wat een geweldig mooie kaart. Prachtige binnenkant en ja de naamstempel. Ik ben er ook nog steeds blij mee. Maar is zie dat ik een aantal berichtjes en heel mooie creaties heb gemist! En dat komt omdat ik jouw blog nog steeds niet volg (schaam, schaam)Ga dit nu direkt goed maken. Want ik wil al je moois echt niet missen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy, Wat maak je super mooie kaarten, echt prachtig!!
    Ik ben je ook gaan volgen dan blijf ik op de hoogte van je mooie creaties.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wendy,
    Een tilda op je blog; dat zie ik niet zo vaak.
    Erg mooi gedistressed!
    En het papier is er natuurlijk helemaal super bij.
    Kortom, hij mag weer gezien worden!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy,
    Wat een verassing,een Magnoliastempeltje. Dat doe je niet zo vaak he? Maar hij is erg leuk geworden hoor, grappig zoals je de bloemen erachter hebt gemaakt. Zoals altijd weer erg goed gedaan. en wat grappig dat je een eigen naamstempel hebt, is inderdaad helemaal af.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen