woensdag 9 februari 2011

Valentijnskaartje en award!


Hallo lieve volgsters!

Dit keer is het een Valentijskaartje geworden. Ik heb het dessinpapier van Primamarketing gebruikt en heb Tilda ingekleurd met de Distress Ink. Jawel ben nog steeds druk aan het oefenen met de inkt en ik moet zeggen dat ik het wel steeds leuker ga vinden!


Ik vond het wel leuk om wat rustige kleurtjes te gebruiken voor deze Valentijnskaart. De kaart heb ik versierd met parels, stickles, kant, bloemen, vlinders en jute. Ben erg benieuwd naar jullie reactie!

Deze award heb ik van Marianne gekregen, heel erg bedankt meid! Ik ben er super blij mee en vind het heel lief dat je aan mij hebt gedacht.

Het is de bedoeling dat je de award doorgeeft aan 3 andere blogs die je bewondert. Het is erg lastig om een keuze te maken maar ik heb voor de volgende blogs gekozen:
Mandy
Esther
Sjakkie
Nou dames hopelijk vinden jullie het leuk om een award te ontvangen, ik kijk altijd met veel plezier naar jullie prachtige creaties!
Ik wens iedereen alvast een hele fijne avond!
Liefs,
Wendy

29 opmerkingen:

  1. Wat is het weer een snoesje! Zo mooi met die leuke embellishments die jij altijd gebruikt.
    Het kleuren gaat je al goed af, zo te zien!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden hoor!!
    Veel oefenen dan gaat het je steeds beter af.
    Hartstikke leuk dat je aan mij hebt gedacht met de award,super bedankt.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaartje. Mooi ingekleurd zeg. Mooie kleuren.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee Wendy, die is mooiiii !
    Hele mooie kleuren.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een prachtige kaart geworden Wendy!!
    Gr. Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, alles ziet er mooi uit.
    mooi kant, mooie bloemen, mooi papier en mooie stempel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wendy,

    Wat heb je toch veel schitterende creaties gemaakt zeg. echt super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Wendy!
    tuurlijk ben ik er super blij mee :) wat een eer! en ik wilde ook nog even zeggen dat je weer een prachtig kaartje heb gemaakt zeg! en ik vind dat het hardstikke goed lukt hoor met je distress!

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi,het inkleuren is schitterend geworden,mooie zachte kleuren!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoim
    ik vind het een prachtige kaart.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend en wat gaat het je goed af met kleuren zeg!! prachtig! gefeliciteerd met de award!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo wendy,

    Prachtige kaart en proficiat met de award !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,

    Wat een schitterende kaart, ik vind het zo knap dat je al een heel eigen stijl hebt. Bij mij wisselt het nogal eens, maar nu ben ik zelf af en toe ook een beetje chaotisch ;-)

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Wendy wat een schattig kaartje heb je gemaakt, ik vind het helemaal top zo in die lieve kleuren.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat een schatje wendy mooie gekleurd Prachtig.
    Van Harte met je Award het is wel verdient.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje weer Wendy! Gefeliciteerd met je award en wat leuk dat je hem doorgeeft aan mij. Ik ben er heel blij mee! Ik hem spoedig op mijn blog plaatsen.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwww, wat een schitterend kaartje Wendy!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy,
    Tilda lijkt een klein beetje verlegen, dat staat haar goed. De jute strook achter haar geeft de kaart een stoere touch. Het kralen hartje vind ik lief.
    Het inkleuren met distress lukt heel goed, zo te zien. Leuk!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooi kaartje en van harte
    gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi wendy

    het is een schittrende kaart!

    heel mooi gekleurd ziet er super goed uit!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,
    Wat leuk dat je een reactie hebt geplaatst op mijn kaartje "So happy"!
    Erg leuk om reactie te krijgen op je blog.
    Maar heb even bij jou gekeken maar jou werkstukken mogen er ook zeker zijn!
    Ik ben gelijk volger van je geworden.
    Wil je ook volger worden van mijn blog?
    Vind jouw valentijskaart ook prachtig! Top, met al die laagjes papier en kant.

    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart,hoezo nog aan het oefenen?
    schitterend

    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig ingekleurd Wendy, heel erg mooi! 't is weer een beauty geworden!

    Fijn weekend alvast, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wendy, Via via kwam ik op je blog terecht.
    Ik moet zeggen dat je een ontzettende leuke kaart hebt gemaakt. Grappige stempel, goed ingekleurd en die randjes met een T.H. apparaatje. Ik ben gelijk volger geworden.
    Als je wilt neem eens een kijkje op mijn blog waar een Valentijnskaart voor je staat.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super mooi kaartje wendy, en ik vind dat je alles prachtig heb ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hej Wendy,
    Wat een heerlijke valentijnskaart.
    Mooi ingekleurd en nog een award ook!

    Gefeliciteerd meis.

    Lieve knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hee meis, die Award heb je dubbel en dwars verdiend hoor! Je creaties zijn elke keer weer zo verrassend! Deze prachtige kaart heb ik mogen ontvangen en ik kan je zeggen; in het echt is tie nog veeeel mooier! Super bedankt! En mijn complimenten voor je kleurwerk!
    Dikke knuf!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen