vrijdag 18 maart 2011

100 volgers Candy!!

Omdat deze week volger nummer 100 zich bij mij aangemeld heeft wil ik graag een candy weggeven.
Ik ben in juni begonnen met mijn blog en had nooit verwacht dat ik zo snel zoveel volgers zou krijgen. Ik vind dit zo ontzettend leuk! En om jullie te bedanken geef ik een papierblok met lentepapier weg van " The Paper Wardrobe".


De candy sluit op 18 maart en 19 maart maak ik de winnaar bekend.

Om mee te doen met mijn candy moet je het volgende doen:
- plaats de candy in je zijbalk.
- laat een berichtje achter dat je mee wilt doen

Ook volgers die geen blog hebben kunnen mee doen. Laat dan gewoon een berichtje met je naam achter.

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 19 maart!

48 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Wendy en wat een preachtig papier, Gefeliciteerd met je 100 volgers! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee Wendy, ik kom altijd graag buurten bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk dat wij volgers zonder blog ook mee mogen doen. Ik doe graag een gooi naar de candy. Ben al geruime tijd volger.

    succes met je blog,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy, wat leuk dat je een candy weggeeft. Gefeliciteerd en dat er nog maar veel members bij mogen komen maar dat verwacht ik wel. Ik doe mee hoor!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Wendy, wat leuk dat je een candy weggeeft, en je hebt al zoveel volgers, leuk hoor.
    Ik waag graag een kansje om mee te doen.
    Hij staat ook op mijn blog hoor.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Wendy, allereerst gefeliciteerd met je 100 volgers en er zullen er vast vele bijkomen. Ik doe graag mee aan je candy en zal alles op mijn blog zetten.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Wendy en wat een leuke candy geef je weg , ik doe graag mee ga hem gelijk plaatsen op mijn blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee meis! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 100 volgers! Super leuk voor je en ik snap het wel hoor dat het zo snel is gegaan! Je maakt ontzettend mooie creaties! Ik kom altijd met veel plezier een bezoekje aan je blog brengen. Ik geniet ook van de scrapuurtjes die we samen hebben, super gezellig en ik hoop dat we nog heel lang onze hobby samen mogen delen! Super leuk dat je deze prachtige candy gaat weggeven en uiteraard wil ik graag een gokje wagen hoor! Hoop dat er veel aanmeldingen komen! Veel succes allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers!
    Je maakt prachtige dingen,het is leuk om bij je te kijken.
    Volger ben ik al,wil graag meedoen met de candy.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je 101 volgers en wat een super candy ga je weggeven ik wil graag een gokje wagen en volger ben ik al lang

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi wendy
    wat leuk dat je zo,n mooi papier blog weg geeft.
    en dat je snel 100 volgers had komt doordat je zulke mooie dingen maak.
    geniet er maar van , en ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Nog even en ik ben er ook! En dan ga ik ook een candy weggeven. Ik wil wel met jouw candy meedoen. Als je de komende tijd mijn blog in de gaten houdt, kun jij weer bij mij meedoen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat het gelukt is met je blogbericht. Fijn! Leuke candy, je verdient met je prachtige, altijd zeer verzorgde kaarten meer volgers, meer nog dan dit en die zullen ook wel komen. Ik zal hem in mijn sidebar zetten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je 100 volgers en wat een mooie paperpad geef je weg, ik wil graag een kansje wagen, hij staat al in mijn sidebar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wendy!

    Yihoe, gefeliciteerd!!! Inmiddels al weer 101 volgers! Super! Wat een leuke candy geef je weg, ik doe natuurlijk graag mee, leuk zeg!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met het behale van 100 volgers.. je hebt het verdiend. en natuurlijk doe ik mee met je candy.. hardstikke leuk.. Ik ook dat je door deze candy nog veel meer volgers krijgt.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wordt graag nr. 102! Ik zal hem in mijn zijbalk zetten. En van harte met je 102 volgers!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via via kwam ik op je blog. Ik zie dat je erg leuke en mooie creaties maakt, dus wat let mij om je volger te worden? Wie weet kan ik zelfs op 19 maart helemaal blij worden, want het papier staat mij wel aan! En kan er nog best bij.....

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik doe graag mee met dee mooi candy.

    Groetjes Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Wendy!! Wauw, 100 daar kan ik alleen maar jaloers op worden. Maar je maakt ook fantastische dingen. Ik kom dan ook graag bij je kijken.
    Ga je candy gelijk in mijn side bar zetten.
    Binnenkort kan je bij mij meedoen.
    Ik heb ook iets in gedachten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 100 volgers Wendy!
    ik wil ook graag een gokje wagen en zal je candy op mijn blog zetten..
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Graag doe ik mee met je candy, volger ben ik geworden en zet je candy op mijn blog.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hieperdepiep voor Wendy!
    100 volgers in zo'n korte tijd; dat is niet niks.
    Gefeliciteerd en ik waag graag een gokje voor je candy.
    Die ziet er namelijk erg scrap-tastisch uit.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Inmiddels zijn het er al meer want ik ben ook volger geworden.
    Je candy staat al in mijn sitebar.
    Fijn weekend.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke candy, wat een prachtig blok, je candy staat in mijn sidebar en ik wil graag een kansje wagen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,

    Gefeliciteerd met het behalen van de 100 volgers! Wat geef je een prachtige candy weg zeg. Hier wil ik graag een gokje op wagen!
    Mooi dat het gelukt is met het omhoog laten staan van je candy.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi,

    wat leuk dat je al zoveel volgers hebt!!! En je hebt er wéér eentje bij want heb effe zitten neuzen op je blog maar staan hier prachtige creaties zeg!! Daar wil ik niet van missen dus je sta in mijn lijst met blogs in de sidebar zodat ik het meteen zie als je weer wat moois geplaatst heb!!
    En dan nog een mooie candy, dat is altijd leuk, ik doe graag mee!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met al je volgers. Hoewel ik zelf geen blog heb, wil ik wel graag een gokje wagen.
    Lieve groetjes Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooh gorgeous blog candy Wendy. Thank you for the chance to win. I am following you and have put a link in my sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/. Congratulations on your first 100 followers I'm sure there will be many more. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai wendy,
    Super dat je al over de 100 volgers hebt,ik doe mee hoor met jou candy. Veel succes.
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd met jouw ruim 100 volgers!
    Maar je hebt dan ook een erg leuke blog :-)
    Ik heb de candy in mijn sidebar gezet en ik hoop dat je er nog heel veel volgers bij krijgt.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Wendy, hee goed zeg al zoveel volgers, ik ben je volger al heel lang hihi en doe graag mee met je candy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wendy wat een leuke Candy geef je weg!! We willen graag een gokje wagen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat eem prachtige kaart maak je. Wat leuk dat je een candy weggeeft. Ben natuurlijk gelijk volger geworden van je blog. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met al meer dan 100 volgers!
    Ik heb net even rondgekeken op je blog en je maakt mooie dingen, ga zo door! Leuk dat je iedereen de kans geeft een candy te winnen!

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Wendy, ik ziedat je de 100 volgers al ruim gepasseerd ben. Van hart gefeliciteerd daarmee. Ik doegraag mee met je candy. Mooi papier heb je nooit genoeg. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Wendy,

    Proficiat met je 100 volgers!! Ik ben inmiddels al volger nm 115..
    Wat een leuke Candy, ik vind het leuk om een kansje te wagen.
    Ik ga je Candy meteen in mijn sitebar zetten.

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk al meer dan 100 volgers ik doe graag mee gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo! Dat maakt mij volger nummer 117!
    Gefeliciteerd met zoveel volgers en wat super leuk dat je een candy houd.
    Ik zet hem meteen in mijn sidebar.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb je blog via via ontdekt. Hartstikke leuk. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik ben volger geworden, ik ben 12 jaar en ik vind je blog erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Wendy,
    Nog even op de valreep inschrijven op jouw candy! Leuk om weer ergens aan mee te doen. De laatste berichten bevatten weer super kaartjes hoor! En veel succes met je gastdesignerschap! Het zal best lukken.
    Groeten Miranda, www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat super tof zeg dat je zo snel al 100 volgers hebt. En dat is natuurlijk niet voor niks. Je maakt prachtige creaties.
    Bedankt dat we mee mogen doen met je candy!

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 100 volgers wat een boel, inmiddels ben ik nummer 124, dus het gaat lekker hiero!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Natuurlijk doe ik mee!
    Een hele mooie candy, volger was ik al van je, en de candy staat op mijn blog.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wendy onwijs gefeliciteerd met je guest designerschap. Lijkt me zo'n eer! Je hebt het verdiend! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Wendy,
    Doordat je een berichtje op mijn blog hebt achter gelaten kwam ik terug op jouw blog en zag dit bericht!
    Had ik nog niet eerder gezien....
    Gefeliciteerd met het halen van 100 volgers in zo korte tijd!
    Goed gedaan, maar je maakt dan ook hele mooie dingen!
    Ik wil graag mee doen met de candy.
    Mooi papier is nooit weg toch?
    Leuk dat je de candy weg geeft.

    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd,

    Volger ben ik al een hele tijd, helaas geen blog. Hoop toch mee te mogen doen met je candy.

    Groet,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen