maandag 21 maart 2011

"Easter" bij Whoopsi Daisy!


Hallo Allemaal!

Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij Whoopsi Daisy en het thema is "Easter". Dit is mijn eerste kaartje geworden die ik als gastdesigner voor Whoopsi Daisy heb gemaakt. Ik vond dit zo'n schattige digi en heb haar ingekleurd met de Derwentpotloden. Het papier is van een blok van Janneke Brinkman, ik vond dat wel mooi voorjaar papier. Verder heb ik gebruik gemaakt van de bow-easy, nestabilities en een vlinderpons. Als je nieuwsgierig bent wat de andere teamleden hebben gemaakt kom dan eens een kijkje nemen op ons blog. En misschien vind je het wel leuk om mee te doen deze week!

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie allemaal een hele gezellige avond verder!

Liefs,
Wendy

34 opmerkingen:

  1. PRACHTIG... tja... ik verval in herhaling... kan er niks aan doen. Ik vind dit een feeën kaart... mooi.. lief en vol prachtige details en kleuren.

    Geweldige start voor je gast designerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, wat gaaf zeg. Ik kom zeker een kijkje nemen hoor!!! En dat papier helemaal leuk en fris.
    Wow
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Wendy, wat een sprookjesachtige kaart heb je gemaakt! Werkelijk prachtig! Super kleurwerk ook weer! Leuk hoor dat je nu je eerste kaartje als gastdesigner hebt kunnen plaatsen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo, dit kaartje is zo chique gemaakt, die moest ik eerst even uitvergroten. Mooi, je eerste ontwerp! Hopelijk gaan er nog vele volgen (-:
    Nu neem ik een kijkje bij de rest.
    Fijne avond, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ben ik weer: die van jou is echt de mooiste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Wendy,

    Oh, wat een gezellig kaartje is dit, ik kom er helemaal in elfjes-sferen van, echt super leuk! Wat een geweldige stempel en dat papier past er zo perfect bij!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In 1 woord: SCHITTEREND, Wendy.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat een plaatje zeg wat heb je hier een betoverend kaartje van gemaakt Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,

    Mooie kaart is dit.
    Het papier is ook erg mooi en wat een leuke stempel.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, papier en plaatje passen heel mooi bij elkaar. Super gemaakt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Wendy, en wat een lieve digi. Heerlijk die mollige beentjes! Mooi papier ook helemaal voorjaar.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Wendy,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt, en wat een schattig elfje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een plaatje om te zien Wendy!!
    Hier word een mens toch vrolijk van!!
    Gr. Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh, vlinders! Ik ben er zo dol op! Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuw wat is dit super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lief kaartje, het elfje is een schatje, het papier en de vlinders passen er perfect bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi wendy

    het is een beauty van een kaart!

    prachtig papier en een hele mooie digi!
    leuke details en heel mooi met die vlinders!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhhhh gaaf zo met die vlinders, schitterende kaart hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Wndy wat een prachtig kaartje het lijkt wel een schilderijtje, en wat een lief stempeltje. Leuk dat je meedoet met mijn candy, je hebt allen je naam nog niet ingevuld bij de links.....doet hij het soms niet?
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat is dit een schitterende kaart en het papier is ook heel erg mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi,Wendy!De kleuren passen geweldig goed bij elkaar!Lieve thema met mooie kleuren.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige kaart heb je gemaakt en die vliders geweldig...heerlijk dat ze weer gebruikt kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijk lentekaartje! Je wordt er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy, Wat een super mooi kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hej Wendy,
    Dat noem ik nog eens een entree!
    Het belooft nog wat te worden met dat designerschap van jou.
    Wat een heerlijke kleurencombi´s.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Wendy,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend! Zo schattig en heel mooi gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Wendy,

    Héél stijlvol kaartje !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind het een prachtige kaart Wendy, mooie kleuren heb je gebruikt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een schitterend kaartje is dit met prachtig papier en details.
    ook vind ik de kleuren heel goed op elkaar af gestemd

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je kaart is prachtig Wendy, echte paaskleurtjes en die digi vind ik super! Het Papier past er erg goed bij.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een lief kaartje, dat wordt een hele fijne Pasen, liefs mij.

    BeantwoordenVerwijderen